Gå til innhold

www.cheater.no - veldig stille!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leveringsvilkår hos cheater.no finner du på: http://www.cheater.no/informasjon/12/betingelser.html

 

Varelevering skal normalt skje 3-5 virkedager etter bestilling. For sporing av forsendelser som ikke er levert innen 14 dager fra bestillingstidspunkt, send e-mail til [email protected] med informasjon om bestilt produkt(er), navn, adresse og øvrig info som ble gitt i bestillingen.

 

Cheater.no vil alltid forsøke å levere alle bestilte varer, men kan ikke garantere at alle produkter til enhver tid er på lager eller blir levert innen oppgitte leveringstid.

 

Siden varene du har bestilt står oppført som at de er på lager, vil de nok falle under klausulen "... kan ikke garantere at alle produkter til enhver tid .... blir levert innen oppgitte leveringstid", hvor leveringstid må oppfattes som "... skal normalt skje 3-5 virkedager etter bestilling".

 

Det er uansett dumt at de ikke svarer på e-mail siden de har oppgitt dette som kommunikasjonskanal.

Lenke til kommentar

I tillegg til posten over vil jeg si at forbrukerkjøpsloven (fkjl.) §21 tar for seg rett til oppfyllelse. Siden man mister kravet om oppfyllelse dersom man ikke innen rimelig tid har fremma det, burde du være obs på å ha kopier av eventuelle e-mailer du sender hvor du fremmer krav om oppfyllelse. Fkjl. §21 sier også at du kan kreve oppfyllelse når leveringstida er kommet og varene ikke er blitt levert.

Lenke til kommentar
Takker, så nå kan jeg egentlig bare sende en mail og si jeg ikke vil ha varene?

 

Det hadde vært fint, men problemet er jo da at jeg har forhåndsbetalt og at de ikke svarer på mail...

 

Jeg er derfor redd for å ikke få tilbake pengene.

Ja, du har angrerett dersom du har kjøpt som privatkunde (noe jeg antar), jf. angrerettloven (angrl.) §1. Det holder med at du sender en e-mail hvor du henviser til ordren (ordrenr. f eks) og si at du vil benytte deg av angreretten. Dermed har du krav på å få tilbakebetalt pengene. Oppgi kontonr. ditt i emailen hvor du angrer.

Lenke til kommentar

Jeg fikk idag denne hyggelige meldingen :)

 

 

 

Hei,

 

Beklager forsinkelsene på epost, det har vært svært hektisk de siste ukene.

 

Ordren din stoppet opp i systemet da det ene produktet ikke var på lager til vår leverandør.

Begge varene har nå kommet på lager i løpet av helgen og vi sender dette i løpet av dagen.

 

 

Mvh

Cheater.no

http://www.cheater.no/

[email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...