orginal Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei! Fikk øye på denne: http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO27145 Noen som vet om det er en TV å satse på? Finner ingen tester av den på nettet... Skal brukes til Xbox360, PC og vanlig TV-titting med digital parabol og vanlig antenne (Ca 50/50). Lenke til kommentar
orginal Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Svarer meg selv på denne jeg, i tilfelle flere skulle lure på å kjøpe denne TV'en: Så den i dag på SIBA, og må si den skuffet stort! Hadde fine farger og et bra sortnivå å se til, men bildet var pixlete/kantete og ujevnt. Dette ødela alt, og gjorde det umulig å se på TV'en uten å erge seg over dette. Dette var spesielt synlig f.eks på de hvite stripene på fotballbanen. Men også under intervjuer og alt annet var omrisse av hoder f.eks helt forferdelig dårlig. Like ved denne stod "LCD-versjonen" (PFL5322), og den var langt bedre! Bedre farger og mer livlig å se til, samt et jevnt og fint bilde. Ut i fra det jeg så, vil jeg anbefale denne! Bra til prisen, og pen og se på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå