Gå til innhold

Dårlig service hos shg.no


Anbefalte innlegg

Bare prat med dansk support så forklarer de det... Men jeg tror den sendes til danmark uansett om du handlet hos shg.no eller .dk... De sender jo alle varene fra Danmark?

 

Jaja, alt går jo via danmark. Men jeg som skulle hatt penger igjen for et defekt hovedkort i november har jo fortsatt ikke fått dem. De sier at de har sendt melding til norsk bokholderi elns..og det har dem sikkert jo 5 ganger. I tillegg har jo sikkert jeg sendt nærmere 10 mail til support og har ikke fått svar på en av dem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Servicen er helt elendig hos SHG.NO

det nærmer seg 5 måneder siden jeg begynte med å sende inn et defekt hovedkort, etter to måneder(og titalls telefonsamtaler) sender de meg et nytt hovedkort som var demobrukt og er selvfølgelig defekt. Måtte sende dette inn igjen, og nå har det gått over 3 mnd, og jeg hører ingenting, .

Prøver å ringe nesten hver dag. Den ene gangen fikk jeg tak i dem, så skulle de sjekke det opp å ringe meg tilbake, men tror du dem ringte? NEI!

Jeg vil ikke anbefale å bestille noe som helst fra et så uproffesjonelt firma som shg.

Latterlig at de rett å slett driter i kundene sine

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...