Deem Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg la inn en ordre nylig og valgte en vare fremfor en annen pga forventet lagerdato... Men så kom den varen jeg opprinnelig ville ha på lager. Pakken blir ikke sendt før tidligst mandag, så jeg burde ha klart å få endret den på en eller annen måte, men det går vist ikke... Jeg har prøvd å ringe shg.no, shg.dk engelsk og sendt e-poster på onsdag, torsdag og fredag (i dag), jeg ringte til og med på slaget 9 og noen ganger etterpå i dag tidlig for åp røve å komme igjennom... Men når man ringer får man beskjed av en norsk stemme at du vil bli satt i kø, og like etter av en dansk stemme at du skal legge igjen kundenr. og telefonnr. og de skal kontakte deg tilbake... Siden ingenting har skjedd på 3 dager tenkte jeg at jeg burde nevne det på forumet og spørre om noen andre har hatt lignende problemer? med shg? Kjipern for meg om jeg får en vare jeg hadde som andrevalg pga treig service... Lenke til kommentar
Panter Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Som med alle butikker er det både negative og positive erfaringer folk har gjort. Min erfaring med shg.no fra i høst er at de er treige på epost, men kjappe og greie på tlf. I tillegg var det da endel tull med at pakkene ble stoppet i tollen som resulterte i litt lang leveringstid. Om det er fikset opp i nå vet jeg ikke. Endret 18. januar 2008 av Panter Lenke til kommentar
Deem Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Snakket med shg.dk nettop, han fortalte meg at det hadde vært noen problemer med telefonsystemene... Fikk endret ordren men er ikke fornøyd med servicen... Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Eg fikk aldri svar på e-postene eg sendte til dei. Så der bør dei faktisk skjerpe seg. Lenke til kommentar
handerborteetsted Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bestile pc komponenter den 15, alt greit men måtte vente på noen varer som komm inn 21, faktsik komme alle varer inn på lageret tidligere enn planlagt (lørdag), men DVD-brenneren som jeg bestilte har gått ut av produksjon, så jeg fikk mail om jeg godtok et alternativ (nyere versjon fra NEC). Sendte jada tilbake torsdag da jeg fikk mailen, tiden går, så får jeg ny mail identisk på lørdagen. Svarte ja takk på den og, og har prøvd å ringe dem 2 ganger på fredagen og i dag. men er bare en ubetjent telefonsvarer. Får ikke kontakt med dem Lenke til kommentar
Deem Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Har pratet med dansk kundeservice... Den norske og den engelske supporten skal visst for tiden ha noen problemer med telefonsystemet... Jeg fikk endret bestillingen min og i dag sendes varene ... Lenke til kommentar
aengas Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Har pratet med dansk kundeservice... Den norske og den engelske supporten skal visst for tiden ha noen problemer med telefonsystemet... Jeg fikk endret bestillingen min og i dag sendes varene ... Er så vanvittig lei av shg at det et til å spy av. 22 nov sendte jeg inn hovedkortet mitt, de mottok det den 6.des. Jeg har ringt og mast og har opplevd det samme tulle med kundesupport, at de ikke tar tlf, blir satt over til engelsk og dansk kundesupport osv. Og tilogmed i dag!!! - snart 2 mnd siden jeg sendte inn pakken har ingenting skjedd. Jeg ringer så og si daglig - men ingen tar jo tlf...har sendt minimum 5 mail - ingen svar! For 2 uker siden fikk jeg kreditert varen etter å ha forklart alt til engelsk kundesupport. De ga beskjed spesifikt om at jeg ville motta en mail hvor jeg skrev inn kontonr og så ville pengene bli overført. Men har jeg mottatt denne mailen`selvsagt ikke. Kan ikke fordra noenting mer enn dårlig kundeservice. Skal aldri handle hos dem igjen..! Endret 21. januar 2008 av aengas Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, de sliter. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=823250 Lenke til kommentar
handerborteetsted Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 SHG klarte faktisk å få sent ut varene i dag, tror de fikk fiksa endringen på ordren men fikk aldri no bekreftelse eller noe på det Lenke til kommentar
Deem Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Du får en bekreftelse om odren blir utsatt (endring av dato når varer kommer på lager) eller når den blir sendt ... Lenke til kommentar
aengas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, de sliter. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=823250 Ja men den posten er da for flere måneder siden, håper de får litt fortgang på tingene, spesielt kundesupport. Kommer ikke i kontakt med dem.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, de sliter. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=823250 Ja men den posten er da for flere måneder siden, håper de får litt fortgang på tingene, spesielt kundesupport. Kommer ikke i kontakt med dem.. Vel vel. Siste post der er 6 dager gammel. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har nå prøvd å fått fram en klage i en uke eller noe sånt.. først prøvde jeg å ringe tre dager på rad, ingen svarte noen ganger, så var det helg. Så prøvde jeg på mandagen å ringe igjen, ikke noe svar. Så sendte jeg mail på tirsdag, har ikke fått svar på den, og har prøvd å ringt hver dag siden da.. noen tips om hvordan jeg skal få tak i dem? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Etter hva jeg har skjønt så skal man vist ringe norsk support etter 10:30 (?)... Men du kan bare vente og så kommer du til en dansk kundebehandler... hvis ikke ringer du bare dansk, de svarer... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Selv har jeg adlri hatt noen problemer med å ringe dem. Skulle sjekke statusen på en skjerm, og gikk selv igjennom med en gang uten problemer. Dette var da den norske siden, og fikk rask behandling. Ellers har jeg egentlig bare ventet lenge en gang (av 15) på en pakke (2-3 uker) men det var dog fordi den satt fast i tollen, så det har vel egentlig ikke så mye med SHG å gjøre. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er vel regelrett shg.NO som er problemet her. Sender man en bestilling via .NO-siden så går denne direkte til shg.DK i Danmark. Disse foretar også forsendelsen av pakken. Bestilte et kabinett kl 02:00 på natten. Dette var sendt kl 10:00, bare 8 timer senere. Så det er såvidt meg bekjent kun den norske avdelingen/supporten som er helt gørr bånn i dass. Shg er en flott nettbutikk, så sant man ikke behøver support på norsk. Har ringt engelsk og dansk support flere ganger og har kommet igjennom på få minutter hver gang. Greit nok, har noe problemer med å forstå danskene, men går som oftest helt greit. Veldig behjelpelige er dem også Lenke til kommentar
aengas Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Lurer på tid man kan få snakke me norsk kundesupport, for jeg har prøvd i snart 2 mnd, hver dag, flere tidspunkt på dagen, men jeg kommer ikke igjennom. Har ved et par annledinger komt igjennom til dansk og engelsk kundesupport Lenke til kommentar
Deem Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Når jeg ringte den danske for en stund siden tidlig om morran ba de meg ringe den norske etter 10:30... Men jeg kom forsatt ikke frem, jeg tror du kan glemme norsk support der... Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei. Holder på og reklamerer på et hovedkort fra SHG nå. Samme leksa som med de andre her. Vanskelig å komme gjennom. Har holdt på siden før jul. Kom til slutt i kontakt med dansk support og de sa at de hadde lagt ned norsk support. Dette var i slutten av januar. Blir da usikker på hvor pakka skal sendes. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Bare prat med dansk support så forklarer de det... Men jeg tror den sendes til danmark uansett om du handlet hos shg.no eller .dk... De sender jo alle varene fra Danmark? Endret 12. februar 2008 av Perverse PornStar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå