Gå til innhold

Dårlig service hos shg.no


Anbefalte innlegg

Jeg la inn en ordre nylig og valgte en vare fremfor en annen pga forventet lagerdato... Men så kom den varen jeg opprinnelig ville ha på lager. Pakken blir ikke sendt før tidligst mandag, så jeg burde ha klart å få endret den på en eller annen måte, men det går vist ikke...

 

Jeg har prøvd å ringe shg.no, shg.dk engelsk og sendt e-poster på onsdag, torsdag og fredag (i dag), jeg ringte til og med på slaget 9 og noen ganger etterpå i dag tidlig for åp røve å komme igjennom...

Men når man ringer får man beskjed av en norsk stemme at du vil bli satt i kø, og like etter av en dansk stemme at du skal legge igjen kundenr. og telefonnr. og de skal kontakte deg tilbake... Siden ingenting har skjedd på 3 dager tenkte jeg at jeg burde nevne det på forumet og spørre om noen andre har hatt lignende problemer? med shg? Kjipern for meg om jeg får en vare jeg hadde som andrevalg pga treig service...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som med alle butikker er det både negative og positive erfaringer folk har gjort.

Min erfaring med shg.no fra i høst er at de er treige på epost, men kjappe og greie på tlf. I tillegg var det da endel tull med at pakkene ble stoppet i tollen som resulterte i litt lang leveringstid. Om det er fikset opp i nå vet jeg ikke.

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Bestile pc komponenter den 15, alt greit men måtte vente på noen varer som komm inn 21, faktsik komme alle varer inn på lageret tidligere enn planlagt (lørdag), men DVD-brenneren som jeg bestilte har gått ut av produksjon, så jeg fikk mail om jeg godtok et alternativ (nyere versjon fra NEC).

Sendte jada tilbake torsdag da jeg fikk mailen, tiden går, så får jeg ny mail identisk på lørdagen. Svarte ja takk på den og, og har prøvd å ringe dem 2 ganger på fredagen og i dag. men er bare en ubetjent telefonsvarer. Får ikke kontakt med dem

Lenke til kommentar
Har pratet med dansk kundeservice... Den norske og den engelske supporten skal visst for tiden ha noen problemer med telefonsystemet... Jeg fikk endret bestillingen min og i dag sendes varene ;)...

 

Er så vanvittig lei av shg at det et til å spy av. 22 nov sendte jeg inn hovedkortet mitt, de mottok det den 6.des. Jeg har ringt og mast og har opplevd det samme tulle med kundesupport, at de ikke tar tlf, blir satt over til engelsk og dansk kundesupport osv. Og tilogmed i dag!!! - snart 2 mnd siden jeg sendte inn pakken har ingenting skjedd. Jeg ringer så og si daglig - men ingen tar jo tlf...har sendt minimum 5 mail - ingen svar! For 2 uker siden fikk jeg kreditert varen etter å ha forklart alt til engelsk kundesupport. De ga beskjed spesifikt om at jeg ville motta en mail hvor jeg skrev inn kontonr og så ville pengene bli overført. Men har jeg mottatt denne mailen`selvsagt ikke. Kan ikke fordra noenting mer enn dårlig kundeservice. Skal aldri handle hos dem igjen..!

Endret av aengas
Lenke til kommentar

Jeg har nå prøvd å fått fram en klage i en uke eller noe sånt.. først prøvde jeg å ringe tre dager på rad, ingen svarte noen ganger, så var det helg. Så prøvde jeg på mandagen å ringe igjen, ikke noe svar. Så sendte jeg mail på tirsdag, har ikke fått svar på den, og har prøvd å ringt hver dag siden da..

noen tips om hvordan jeg skal få tak i dem?:p

Lenke til kommentar

Selv har jeg adlri hatt noen problemer med å ringe dem. Skulle sjekke statusen på en skjerm, og gikk selv igjennom med en gang uten problemer. Dette var da den norske siden, og fikk rask behandling.

 

Ellers har jeg egentlig bare ventet lenge en gang (av 15) på en pakke (2-3 uker) men det var dog fordi den satt fast i tollen, så det har vel egentlig ikke så mye med SHG å gjøre.

Lenke til kommentar

Er vel regelrett shg.NO som er problemet her. Sender man en bestilling via .NO-siden så går denne direkte til shg.DK i Danmark. Disse foretar også forsendelsen av pakken. Bestilte et kabinett kl 02:00 på natten. Dette var sendt kl 10:00, bare 8 timer senere. Så det er såvidt meg bekjent kun den norske avdelingen/supporten som er helt gørr bånn i dass.

 

Shg er en flott nettbutikk, så sant man ikke behøver support på norsk. Har ringt engelsk og dansk support flere ganger og har kommet igjennom på få minutter hver gang. Greit nok, har noe problemer med å forstå danskene, men går som oftest helt greit. Veldig behjelpelige er dem også :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei.

 

Holder på og reklamerer på et hovedkort fra SHG nå.

Samme leksa som med de andre her. Vanskelig å komme gjennom. Har holdt på siden før jul.

 

Kom til slutt i kontakt med dansk support og de sa at de hadde lagt ned norsk support. Dette var i slutten av januar.

 

Blir da usikker på hvor pakka skal sendes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...