Atlesen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noe jeg bør passe på? Noen tips?? Er det lurt å gjøre det selv eller en vente på noen som kan hjelpe meg? Dataen er Asus A6r.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 dobbelsjekk ay HDDen og ramen er av riktig type og at den passer til din pc... ram er lett å bytte, HDD kan være noe mer problematisk Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 dobbelsjekk ay HDDen og ramen er av riktig type og at den passer til din pc... ram er lett å bytte, HDD kan være noe mer problematisk Ok, hvordan får jeg byttet ramen da? Søkte på den på komplett så den passet.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Mange bærbare har en slot under tastaturet + en under pcen. Hvis du google så finner du garantert en manual for viser deg hvordan du kommer til disse samt bytter disk. Lenke til kommentar
Atlesen Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Mange bærbare har en slot under tastaturet + en under pcen.Hvis du google så finner du garantert en manual for viser deg hvordan du kommer til disse samt bytter disk. Vet hvor ting sitter,men ikke hvordan jeg gjør det.. Må jeg være forsiktig med noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå