Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hårvekst og pubertet.


Gjest Cracs

Anbefalte innlegg

Jeg er ny i pubetrteten, og hårveksten i underlivet har nettop startet, når kommer resten? Er litt utålmodig...

 

Jeg er nokså liten, stemmeskiftet har ikke kommet enda...

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er ny i pubetrteten, og hårveksten i underlivet har nettop startet, når kommer resten? Er litt utålmodig...

 

Jeg er nokså liten, stemmeskiftet har ikke kommet enda...

 

Hva skal jeg gjøre?

 

Hvorfor utålmodig? Når det kommer så må du jo bare fjerne det uansett. Jenter er ikke akkurat glad i en hårete busk, på samme måte som gutter ikke liker hårete jenter. (alltids noen unntak men..)

 

Ellers vil jeg råde deg til å bry deg minst mulig om dette, det kommer når det kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

i puberteten er da man vokser og hvis man trenger musklene imens har man et godt grunnlag å bli stor på. Det har jeg hørt av en som jobber med sånn treningsinstruktør. og i puberteten kan man veldig lett ta opp lærdom, og man har veldig mye lidenskap for ting så det er en tid man kan utrykke seg helt fullt ut med hobbier osv. Men dessverre blir så mye av denne energien og lidenskapen brukt til negative ting, fordi det er veldig lett når man er ungdom. men pubertenen er det viktig å utnytte synes seg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...