mau5trap Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Bruker ikke pysjbukse på skolen, jobb osv., men hvis jeg skal til en kompis eller en kjapp tur innom butikken så går det greit Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Går alltid med pysjbukse når jeg er hjemme, ligger på sofaen;) Men ALDRI ute blandt folk liksom,er utrlig chill og deilig å ha lette bukser;) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Bruker ikke pysjbukse på skolen, jobb osv., men hvis jeg skal til en kompis eller en kjapp tur innom butikken så går det greit gjør det samma jeg. Lenke til kommentar
marfant Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Du må for all del gå med det hjemme hvor ingen ser deg, men ute? Synes det ser bums ut... Er så enig med i det. Det ser rett og slett tåpelig ut Men inne er det bare kos Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hør på ordet: pysjamasbukse. De er deilige å gå i, men best å sove i. Har brukt det en gang eller to på skolen, men bruker det for all del mest hjemme. På byen? Aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå