Kurt Grusom Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva synes folket om buksene som ligner pysjbukser? Er det greit at gutter går i slikt? Vennligst gi 2 svar; ett der merket er Björn Borg, ett der merket IKKE er BB. Har nemlig en fra Jean Paul selv, og jeg digger den Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hvis du har den når du ligger i sengen er det helt greit. Om du går på gaten med den er du ganske teit. Det rimte, så det må være sant. Endret 18. januar 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg er nok like gammeldags som Ekko her, og mener at pysjbukser skal man sove i. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg er nok like gammeldags som Ekko her, og mener at pysjbukser skal man sove i. Jepp. Kun hjemme eller når man er sjuk. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Inne: ja Ute: no no Lenke til kommentar
_marielle_ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bare å gå i pysjbukse så mye du vil hjemme! Men la den ligge igjen hjemme også, og ta på deg noe anna når du skal ut! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du må for all del gå med det hjemme hvor ingen ser deg, men ute? Synes det ser bums ut... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Kan vel si meg enig med alle i tråden. Inne, ja, vær så god. Ute kan du ha på deg en ordentlig bukse. Samme gjelder for jenter. Enten det er det o store BB-merket eller ei. Endret 18. januar 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Bergenser92 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Må egentlig si meg enig i de andre. MEN alle må ha lov å ha en slaske dag en gang i blandt. jeg går av og til med sore joggebukser/pysjbukser, stor t-skjorte og stor hetegenser på skolen, men no way om jeg går ned i byen med det, uff. føler meg som en misslykket bums som prøver å være gangster. men hjemme og på skolen en gang i bland syns jeg det er greit. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 MEN alle må ha lov å ha en slaske dag en gang i blandt. Må si meg enig her, noen dager er man bare ikke i form til å gjøre stort annet enn å styrte en kopp kaffe og velte seg ut døra, men selv da prøver jeg å få på meg en skikkelig bukse. Joggebukser ute ser bare ikke bra ut. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Du kan kun bruke pysjbukse så lenge det er BB, og da må bokseren også være BB og være godt synlig... Gjør verden en tjeneste, ikke bruk pysjbukse utenfor husets fire vegger. Lenke til kommentar
Bergenser92 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mener fredeles at så lenge man kunn skal ta bussen til skolen også ta den hjem igjen er det lov å gå med pysjbukse uten for hjemmet . Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mens andre fremdeles mener at man ikke bør det. Det er ikke forbudt, men det er langt i fra pent, tøft, kult eller noe lignende. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 En rolig kveld hjemme eller en poker kveld hos naboen skal gå greit. Men å vandre gatelangs ser direkte tragisk ut. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er jo en stor forskjell fra å gå i joggebukse og å ha på seg pysjbukse da. Pysjbukse er, slik jeg, og tydeligvis mange andre ser det, ikke til utendørsbruk. Greit når man slapper av hjemme, har et par kompiser på besøk eller pokerkveld ja, men når man skal ut i byen/på skola, så tar man selvfølgelig ikke på seg nattbuksa si. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Der jeg jobbet før var det mange "smågutter" (rundt 18) som drev og gikk rundt i pysjbukser fra Jean Paul og Bjørn Borg. Jeg likte å småterge de for det og spurte om de hadde glemt å ha på seg klær før de dro på jobb osv. Om typen min gikk i slik pysjbukse hjemme hadde jeg digget det, for det er igrunn veldig sexy. Om han hadde hatt den på seg på kjøpesenteret, jobb eller ute på gata blant folk derimot hadde jeg skjemtes Pysj skal man ha på seg hjemme Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 hjemme - greit alt annet - ikke greit æsj Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Mener fredeles at så lenge man kunn skal ta bussen til skolen også ta den hjem igjen er det lov å gå med pysjbukse uten for hjemmet . Jeg er enig med deg i det. Går selvfølgelig ikke rundt i byen osv. med slike bukser, men en dag på skolen synes jeg er greit. Endret 20. januar 2008 av yackup Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 På skolen er det noen ganger gutter som velger å ha pysjbuksa på når det er eksamen eller tentamen. Det syntes jeg er greit. På ungdomsskolen arrangerte jentene dager hvor alle skulle gå i pysjbuksa. Det er derimot egentlig ganske teit Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg syns de er stygge. Ingen mannfolk med respekt for seg selv, vil bli sett i ei pysjlignende bukse? Jeg har også et par fussbukser. Men de bruker jeg kun når jeg skal gå tur med bikkja, eller ta det kuli hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå