Looke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Finnes dette ? Ser Winrar har en funksjon som heter Multithreading, men utraring med min Q6600 var treigere enn min gamle cpu e6300. Så jeg tror ikke det er riktig. Vet noen hva jeg burde gjøre ? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 har det egentlig så mye å si? q6600 pakker ut en dvd på rett under 2 min i winrar Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 dessverre altfor (!!!!!) få programmer som støtter flerkjerne cpu'er idag:( Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 har det egentlig så mye å si? q6600 pakker ut en dvd på rett under 2 min i winrar Tja... BD/HD DVD er fremtiden, og de er faktisk 4-5 ganger så store som en DVD. Det hadde vært greit om programvaren fulgte utviklingen på hardware-fronten (så langt det lar seg gjøre. jeg er nemlig ikke sikker på om det er så lett å parallellisere komprimering/dekomprimering). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå