Gå til innhold

Hakkete pc,


Tho-mass

Anbefalte innlegg

Jeg la inn nyeste drivere og gjorde som nVIDIA ba meg og starte Quicktweak og nView og alt som verre var. Så skulle liksom alt være fint, men nei. Alt hakka, vinduene og slik som han forklarte. Jeg fant ut feilen lå i Quicktweak eller hva nå enn det heter. Det slo på mange funksjoner som skulle hjelpe XP, men var mot sin hensikt, desverre. Så slå av quicktweak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men når vi vet at det er i røtne driverne i xp som gjør at vinduer og greier  blir hakkete, hva mer kan vi si for å forbedre "troverdigheten" ? Jeg synes det er rart hvis du ikke har møtt på det problemet før  :shrug:

Føler du deg truet av nykommerne eller ? at dem kan mer enn deg ?

Virker nesten sånn.

Hjelp, jeg kunne aldri kommet fram til at driverne kunne være problemet :lol: Dere kunne jo f.eks. sagt at dere har hatt samme problemet selv, og opplevde at oppdaterte drivere hjalp på problemet. I ettertid ser jeg (kun) du skrev dette. Grunnene til at JEG syns det virket lite troverdig er følgende.

 

1. Nivået på dette forumet har stupt...

2. Derfor slenger folk ofte inn lite gjennomtenkte svar (typisk driversvar)

2. Det var stor splittelse mellom "formater" og "last ned drivere"

3. Fyren hadde ikke sagt om han HADDE lagt inn drivere

4. Svarene med driver som løsning var ubegrunnede

5. Jeg er lei disse "legg inn ny driver og alt fungerer" svarene

6. Selv ville jeg (som man burde) prøve å legge inn/oppdatere

drivere FØR man rådfører seg på hardware-forumet.

 

Rart jeg skal føle meg truet fordi jeg setter spørsmåltegn ved ting.

Tror det er du som føler deg truet jeg, fordi jeg SETTER

spørsmålstegn nettopp ved DINE svar :o :wink:

Lenke til kommentar
Den fuker bra på min pc jevel? Men det er bra å installere nye drivere til skjermkortet ditt, de lager ikke nye for å ha noe å gjøre men for å prøve å forbedre ytelsen.

 

Jeg vet at det er flere versjoner av XP CDer, og regner med at MS fikset litt på problematikken da den ble oppdaget. Du har vel en av de nyere versjonene :)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Men når vi vet at det er i røtne driverne i xp som gjør at vinduer og greier  blir hakkete, hva mer kan vi si for å forbedre "troverdigheten" ? Jeg synes det er rart hvis du ikke har møtt på det problemet før  :shrug:

Føler du deg truet av nykommerne eller ? at dem kan mer enn deg ?

Virker nesten sånn.

Hjelp, jeg kunne aldri kommet fram til at driverne kunne være problemet :lol: Dere kunne jo f.eks. sagt at dere har hatt samme problemet selv, og opplevde at oppdaterte drivere hjalp på problemet. I ettertid ser jeg (kun) du skrev dette. Grunnene til at JEG syns det virket lite troverdig er følgende.

 

1. Nivået på dette forumet har stupt...

2. Derfor slenger folk ofte inn lite gjennomtenkte svar (typisk driversvar)

2. Det var stor splittelse mellom "formater" og "last ned drivere"

3. Fyren hadde ikke sagt om han HADDE lagt inn drivere

4. Svarene med driver som løsning var ubegrunnede

5. Jeg er lei disse "legg inn ny driver og alt fungerer" svarene

6. Selv ville jeg (som man burde) prøve å legge inn/oppdatere

drivere FØR man rådfører seg på hardware-forumet.

 

Rart jeg skal føle meg truet fordi jeg setter spørsmåltegn ved ting.

Tror det er du som føler deg truet jeg, fordi jeg SETTER

spørsmålstegn nettopp ved DINE svar :o :wink:

Jeg er enig i mange av punktene dine. Jeg er også lei av at folk svarer "formater!" hver gang noen har problemer. Jeg liker å finne ut av hva som er problemet, og ikke velge den letteste(?) måten, nemlig å formatere. For vet man ikke hva som forårsaket problemet, er det stor sjans for at problemet oppstår igjen :wink:

 

Rart jeg skal føle meg truet fordi jeg setter spørsmåltegn ved ting.

Tror det er du som føler deg truet jeg, fordi jeg SETTER

spørsmålstegn nettopp ved DINE svar :o :wink:

 

Dette med hakkingen har jeg opplevd flere ganger med Nvidia sine kort. Jeg skjønner ikke hvorfor du setter spørsmåltegn ved mitt svar. Du har rett i at jeg ikke kan begrunne det. Men jeg har ikke konstruert os'et eller skjermkortet, så jeg kan ikke begrunne hvorfor det å legge inn nye drivere hjelper. Så du har bare mitt ord på det. Er ikke det nok :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...