Gå til innhold

Hakkete pc,


Tho-mass

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp re-installert xp på min pc, etter jeg gjorde dette oppfører pcn min seg hakkete når jeg flytter på vinduer hakker det veldig, samme gjelder når jeg skroller ned sider. Noen som vet hva problemet kan være ?.

 

Er det dessuten noen som vet hvordan jeg lettest formaterer c:

Har prøvd å gå ut i dos og skrevet format c: men dette virker ikke. Pcn sier at formaterings programmet er i bruk av en annen prosses. Tenkte jeg skulle formatere hd og legge inn Xp på nytt for å se om hakkingen ble borte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en måte å formatere c på:  

 

Start maskina med WinXP cd-rommen, slik at du kommer i dos modus, så skriver du F-Disk, sletter partisjonen (hdd'en), oppretter ny primærpartisjon, går inn i  WinXP innstallasjonen og får beskjed om at maskina trengs å formateres.

Hvorfor skal du slette partisjonen, han ville bare formatere c, og om ikke eg husker feil er ikke fdisk på xp platen?

Men på en oppstart diskette til win9xx er det for de os'ene har støtte for dos.

Lenke til kommentar
Skjermkort drivere garantert. www.nvidia.com kan hjelpe deg med det :yes:

Ohh, for en lynende klar logikk. Vi vet da alle at WinXP har en HAUG medfølgende standard drivere;-nVidia-drivere finnes GARANTERT. Har du noen gang opplevd hakking fordi du ikke har installert skjermkortdriverne? Jeg har ikke hatt slike problemer hverken med GF2GTS eller GF3Ti200...

Ser frem til å høre om nye skjermkortdrivere hjalp på problemet.

Denne "laste ned detonator!!" anbefalingen deres virker litt tatt ut av lufta :D

Lenke til kommentar
Skjermkort drivere garantert. www.nvidia.com kan hjelpe deg med det :yes:

Ohh, for en lynende klar logikk. Vi vet da alle at WinXP har en HAUG medfølgende standard drivere;-nVidia-drivere finnes GARANTERT. Har du noen gang opplevd hakking fordi du ikke har installert skjermkortdriverne? Jeg har ikke hatt slike problemer hverken med GF2GTS eller GF3Ti200...

Ser frem til å høre om nye skjermkortdrivere hjalp på problemet.

Denne "laste ned detonator!!" anbefalingen deres virker litt tatt ut av lufta :D

 

Snakker om å sparke seg selv i bakhodet!

 

Den nVidia driveren som MS sender med WinXP er røten som fy. Dette vet de fleste som har installert XP et par ganger. Kjør ett kjapt søk på google.com, og du finner haugevis med info om problemet. (Bla.a. her: http://www.tweak3d.net/faq/faq.html)

 

-KJ

Lenke til kommentar
Skjermkort drivere garantert. www.nvidia.com kan hjelpe deg med det :yes:

Ohh, for en lynende klar logikk. Vi vet da alle at WinXP har en HAUG medfølgende standard drivere;-nVidia-drivere finnes GARANTERT. Har du noen gang opplevd hakking fordi du ikke har installert skjermkortdriverne? Jeg har ikke hatt slike problemer hverken med GF2GTS eller GF3Ti200...

Ser frem til å høre om nye skjermkortdrivere hjalp på problemet.

Denne "laste ned detonator!!" anbefalingen deres virker litt tatt ut av lufta :D

 

Har opplevd dette opp til flere ganger. Så mFaFa, jeg har opplevd hakking fordi jeg ikke har installert skjermdrivere!

Lenke til kommentar

Ok, gutter. Mulig dere har rett :D Trenger ikke hisse dere opp bare fordi jeg setter spørsmålstegn ved troverdigheten deres! :roll: Har vært med dette forumet en STUND, og har registert at det kun har gått ÉN vei :( Et større antall (umodne) brukere forpestet forumet med allverdens usakligheter. Oppfinnsomheten forsvant sammen med de seriøse diskusjonene... Tragedien er et faktum, forumet består for det meste av "stakkars mei, jeg fåkke 253mhZ FBS"

 

Er det ikke greit med litt kvalitetssikring? Nei, jeg tror det er fint man setter spørsmålstegn ved utsagn som i utgangspunktet virker LITE gjennomtenkte. Mulig man klarer å heve standarden litt, ved å ta tak i useriøse poster? Er det ikke en tråd som heter SØPPEL? :roll:

 

Men tilbake til saken...

Jeg håper virkelig ikke dere mener at

det hakker i spill uten oppdaterte drivere.

:woot:

Lenke til kommentar

Snakker om å sparke seg selv i bakhodet!

 

Den nVidia driveren som MS sender med WinXP er røten som fy. Dette vet de fleste som har installert XP et par ganger. Kjør ett kjapt søk på google.com, og du finner haugevis med info om problemet. (Bla.a. her: http://www.tweak3d.net/faq/faq.html)

 

-KJ

Den fuker bra på min pc jevel? Men det er bra å installere nye drivere til skjermkortet ditt, de lager ikke nye for å ha noe å gjøre men for å prøve å forbedre ytelsen.

Lenke til kommentar
Ok, gutter. Mulig dere har rett :D Trenger ikke hisse dere opp bare fordi jeg setter spørsmålstegn ved troverdigheten deres! :roll: Har vært med dette forumet en STUND, og har registert at det kun har gått ÉN vei :( Et større antall (umodne) brukere forpestet forumet med allverdens usakligheter. Oppfinnsomheten forsvant sammen med de seriøse diskusjonene... Tragedien er et faktum, forumet består for det meste av "stakkars mei, jeg fåkke 253mhZ FBS"

 

Er det ikke greit med litt kvalitetssikring? Nei, jeg tror det er fint man setter spørsmålstegn ved utsagn som i utgangspunktet virker LITE gjennomtenkte. Mulig man klarer å heve standarden litt, ved å ta tak i useriøse poster? Er det ikke en tråd som heter SØPPEL? :roll:

 

Men tilbake til saken...  

Jeg håper virkelig ikke dere mener at

det hakker i spill uten oppdaterte drivere.

:woot:

Men når vi vet at det er i røtne driverne i xp som gjør at vinduer og greier blir hakkete, hva mer kan vi si for å forbedre "troverdigheten" ? Jeg synes det er rart hvis du ikke har møtt på det problemet før :shrug:

Føler du deg truet av nykommerne eller ? at dem kan mer enn deg ?

Virker nesten sånn.

Lenke til kommentar

aldri opplevd at det har hakket pga xp's skjerkort drivere. det er bare det at de ikke støtter opengl. ta å formater hele partisjonen og installer xp på nytt, så legger du inn nye og oppdaterte drivere til enhetene dine. da skal problemet være løst. har gjort dette mange ganger selv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...