morgenutgaven Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 For 270 kroner kan du sikre deg en pakke essensielle og gode programmer til Mac. Les mer Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dette er jo ren reklame. Ikke noe kritisk, ikke noen sammenlignbare produkter, ikke et formål med artikkelen. Dette blir for galt. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Tja, syns dette fortjente oppmerksomhet i og med at det er ganske god tilbud. Jeg visste ikke om dette. Pakkene pleier å være skamdyre andre dager i året. Greit tips. Endret 18. januar 2008 av ~~Undertaker~~ Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Liker ikke reklame får nok i posten og mailen, så nå på hardware.no ITAVISEN NR 2222222222222222222 Lenke til kommentar
morgenutgaven Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 meningene deres er notert. vurderte om det var noe å skrive om, men ærlig talt så prøver jeg å nå over en del av de beste tingene på macworld og dette er en av de. sånn sett er jo de andre tingene jeg har skrevet om fra macworld reklame det også? men altså; notert. Lenke til kommentar
notinuseanymore Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Husk at 25% av inntektene går til veldedige formål, så sånn sett er det jo "bra reklame" Kjøpte pakken jeg! har hatt lyst på både Wingnuts og Pixelmator lenge.... Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjøpte pakken selv. Syns jeg fikk valuta for pengene Heller støtte forskjellige organisasjoner på denne måten, ved å få noe tilbake, enn å gi penger ut i den løse luften til alle tullingene som angriper meg på gaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå