Nico77 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg kjøpte min på lanseringsdatoen og den har vært veldig stille av seg, inntil nå for noen uker sider. Jeg ble arg og leverte den til forhandler. Så nå venter jeg på at den skal bli fikset og bli i orden igjen. Så da blir det spennende å se åssen den er da. Skal kjøre Home når jeg får den. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Til å se film bråker min ps3 for mye. Viftene ligger kronisk på nivå 3 og det høres veldig godt gjennom de stille scenene. Maskinen står på gulvet med masse luft rundt seg. Men nivået på viftestøyen er helt akseptabel til å spille med, da legger jeg ikke merke til det i det hele tatt. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 ikkenoe spesielt bårk hos meg, veldig stillegående maskin må jeg si! Men en ting jeg har opplevd er at når jeg spiller motorstorm, så bråker det mye, ikke vifta, men noe klikke og tikke lyder, sikkert noe fra blu-ray avleseren.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Til å se film bråker min ps3 for mye. Viftene ligger kronisk på nivå 3 og det høres veldig godt gjennom de stille scenene. Maskinen står på gulvet med masse luft rundt seg.Men nivået på viftestøyen er helt akseptabel til å spille med, da legger jeg ikke merke til det i det hele tatt. What he said. Akseptabelt, men på håret. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg hører nermest ingenting til PS3'en(når kun den står på), hører INGENTING når jeg ser film og spiller. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jeg faktiskt veldig overrasket over at PS3 bråker så lite som den gjør i forhold til maskinvare. I tillegg er den 10x mindre bråkete en PS2 Endret 19. januar 2008 av bajas11 Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vel jeg kan vel ikke akkurat si at den bråker men den lager nå lyd fra seg, kanskje som på PS2/ orginal xbox. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Husker det var mange tråder om dette ved lanserig, noen mente de ikke kunne høre att den var på selv om de la øret inntill, mens andre kunne høre den på 10m avstand. Jeg konkluderte med att folk har forskjellig terskel før de sier att de kan høre den, disse har som regel på høy lyd fra tv'en i tillegg :!:. En PS3 skal jo lage litt lyd, dvs den holder seg ikke på det nivået den har de 5-10 første minuttene. Hvis det er noen som har en maskin hvor vifta ikke spinner opp etter 5-10 så gi beskjed, men tror ikke disse finnes. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg limer inn en beskrivelse jeg skrev om dette i en annen tråd. Kort sagt har jeg hatt en bråkete en, men har byttet den og endt opp med en stillegående en. Her er det jeg skrev tidligere i en annen tråd: Jeg har nylig kjøpt en PS3 40GB, og fikk en som bråket noe så helt vanvittig! Den hørtes ut som en liten vifteovn, en slik man har på gulvet. Evt kan man si den hørtes ut som en hårføner, med nesten like høyt volum. Dette lydnivået fikk maskinen i enkelte tilfeller, opplevde det i Uncharted demoen, NFS: ProStreet-demoen (etter bare 5 minutter i Grip Race - kunne fremprovoseres ved å parkere bilen på veiskulderen slik at man aldri fullfører løpet, dermed blir maskinen stående og jobbe uten avbrytelser fra loadingscreen) og også i Folding@Home. Da viften gikk på denne hastigheten var den godt hørbar i andre enden av huset, dvs jeg hørte maskinen når jeg sto ved siden av varmepumpen i stua på tross av at PS3en sto inne på et soverom ca 10 meter unna. Og varmepumpen er jo ikke helt lydløs den heller, pluss at lyden attpåtil måtte runde et par hjørner underveis. Kan jo for ordens skyld nevne at maskinen sto helt åpent da jeg testet, slik at den fikk fri tilgang til luft fra alle retninger. Jeg har heldigvis fått byttet min ultrabråkete maskin i en ny i butikken uten problemer (dette var på Elkjøp), og den nye fungerer normalt, dvs man hører den bare så vidt når man skrur av lyden på forsterkeren - selv når maskinen har kjørt spill over lang tid og blitt ordentlig varm i trøya. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er godt fornøyd med viftesuset på min konsoll, under spilling/film er opererer den med eit behagelig viftenivå, som LETT lar seg overdøve. Ikkje sjenerende i heile tatt. Dersom eg fyrer villmann i ovnen, og det er rimelig varmt i rommet, da kicker viftene såpass mye inn at den er bra hørbar. Men eg er ei av typen som lett lar meg irritere av slikt, har tross alt hatt Xbox 360 i noen år Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Min bråker svært lite, veldig fornøyd, kan fint han den på når jeg skal sove;) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det kan ikke jeg. min er på nivå 3 hele tiden og bråker glatt mere end gamer pc`n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ble overrrasket over hvor stille den var. har en 40gb og projektoren min båker mer og den er oppgitt til 24db så dette er veldig imponerende av Sony... Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Min bråker ikke nei =S Helt stille selv om jeg spiller mange timer den.. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg konkluderte med att folk har forskjellig terskel før de sier att de kan høre den, disse har som regel på høy lyd fra tv'en i tillegg :!:.En PS3 skal jo lage litt lyd, dvs den holder seg ikke på det nivået den har de 5-10 første minuttene. Hvis det er noen som har en maskin hvor vifta ikke spinner opp etter 5-10 så gi beskjed, men tror ikke disse finnes. Det er ikke snakk om terskel når forskjellen på enkelte PS3 er som natt og dag. Noen ser ut til å ha produksjonsfeil som gjør at den bråker for mye, da er det bare å sende den inn og få ny. En fungerende PS3 skal ikke høres når man ser film, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Den skal nok knapt kunne høres under rolige scener uten at det er masknfeil, men det er vel ingen her som sitter og ser på stumfilm likevel? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Den skal nok knapt kunne høres under rolige scener uten at det er masknfeil, men det er vel ingen her som sitter og ser på stumfilm likevel? Jo... ? Endret 20. januar 2008 av qweac Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Den skal nok knapt kunne høres under rolige scener uten at det er masknfeil, men det er vel ingen her som sitter og ser på stumfilm likevel? Stumfilmer kan jo være artige de. Men kan vel ikke si at viftestøyen ville plaget meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Nei det er det som er poenget mitt. Min litt uskyldig viftestøy for meg kan vere irriterende for andre. Men bare det å forvente at ein kraftplugg som PS3 skal vere heilt stillegående er jo egentlig ganske villt. Ein heilt knyst PS3 finnes rett og slett ikkje. Stumfilm phrasen min var egentlig meint som spøk btw. Og ja, eg er enig i at det kan vere artig Endret 20. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 min ps3-60 bråker ganske godt, men er litt lavere enn 360elite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå