Gå til innhold

Bråker din Ps3 mye?

Schjellin

Anbefalte innlegg

Hei.

Min ps3 er veldig rolig en stund når jeg starter den, og noen ganger bråker den helt intenst, akkurat som at den ikke får nok luft. Hører bare lufta blir blåst ut av den.

Så bråker din ps3 mye? Vær så snill og ikke si ja eller nei, men forklar hvordan den er når den bråker.

Sikkert vært greit med en poll også.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, den bråker overraskende lite. Hører bare viftene når jeg er rett ved siden av den for å nettopp høre etter dem. Har aldri lagt merke til dem ellers. Det som bråker mest på maskina mi er faktisk Blu-ray leseren. Det hender den lager en slags hakkelyd. Denne lese-lyden er dog mye lavere på ps3-en min enn den er på min Wii.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Dere som har en PS3 med støy må levere den inn hos din lokale forhandler, PS3 er og forblir støyfri omtrent. På en fungerende PS3 så må du ha øret helt inntil maskinen for å hele tatt høre den.

Grunner for at den kan bråke er at det er masse støv på den som har samlet seg rundt viftene, samt at den ligger i ett skap noe som er FY FY pga PS3 blåser masse luft ut.

Annet triks er å la PS3 maskinen kjøre som bare juling i Folding@Home over en hel natt, da blir viftene godt nok smurt og anbefales for alle med en ny PS3.

Lenke til kommentar
Den bråker vel omtrent like mye som X360'n gjør (omtrent samme som PS2 orginalen).

Litt plagsomt når det er lav lyd på film/spill, men ikke verre enn at jeg overlever:D

Om din PS3 bråker så mye, så ville jeg sendt den på reperasjon.

Min PS3 bråker nesten ikke i det heletatt.

Jeg hører den når jeg har slått på PS3'en og stereoanlegget og TVen er slått av, men det er helt ubetydelig selv når den er den eneste "lydkilden" i rommet.

Lenke til kommentar

min er og stille, men hadde en før det som bråkte, og som jeg bytta inn..

mener å ha lest om noen som fikk tips av brukerservice om å kjøre ps3'en ganske hardt med folding @ home, og få den ganske varm ifra den er ny. Slik at kjølepasta og annet "setter seg" ordentlig.. så for de som har ps3 som bråker, prøv dette først..

Lenke til kommentar

kjøpte min 23 mars på lansering å eg kan ikkje sei den bråker..den ligger på viftenivå2 i xmb å det er hørbart..men ikkje bråk..starter eg folding home derimot så kicker den inn eit 4.nivå på vifta å tar nesten av å flyr avgårde..trur det har noko med att den står inni ein reol med berre nokre små hull utav reolen bak..

Lenke til kommentar
Dere som har en PS3 med støy må levere den inn hos din lokale forhandler, PS3 er og forblir støyfri omtrent. På en fungerende PS3 så må du ha øret helt inntil maskinen for å hele tatt høre den.

Grunner for at den kan bråke er at det er masse støv på den som har samlet seg rundt viftene, samt at den ligger i ett skap noe som er FY FY pga PS3 blåser masse luft ut.

Annet triks er å la PS3 maskinen kjøre som bare juling i Folding@Home over en hel natt, da blir viftene godt nok smurt og anbefales for alle med en ny PS3.

Dessverre så kjøpe jeg min på Elprice, og da orker jeg ikke og vente ca 1 eller 2 mnd før jeg får en ny en. :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...