Gjest medlem-105082 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei. Noen som har generell erfaring med merket iRiver? Er det et godt merke, eller er det et jallamerke fra Kina? Sitter å ser på iRiver nå, men vet ikke helt hvordan de er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei. Noen som har generell erfaring med merket iRiver? Er det et godt merke, eller er det et jallamerke fra Kina? Sitter å ser på iRiver nå, men vet ikke helt hvordan de er. dyre, men gode. ikke helt på toppen da, men de lanserte en hau med nye produkter på CES nå i forrige uke, så blir moro å se Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei. Noen som har generell erfaring med merket iRiver? Er det et godt merke, eller er det et jallamerke fra Kina? Langt ifra noe jallamerke. De er fra S-Korea, og det er ofte et kvalitetsstempel. (i alle fall i denne type vare ) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Ok, takk skal dere ha. Høres bra ut. Fant en iRiver som fristet litt. Var ikke så dyr heller: iRiver T60. Noen erfaringer? Gammel modell? Så ganske liten og nett ut til meg. Endret 18. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Ok, takk skal dere ha. Høres bra ut. Fant en iRiver som fristet litt. Var ikke så dyr heller: iRiver T60. Noen erfaringer? Gammel modell? Så ganske liten og nett ut til meg. CDON har den på tilbud til 369 kr + 29 i porto for 2GB. Bare å hoppe på den, super spiller, selv om jeg liker T50 bedre mtp batteritid. Til den prisen er det nesten så jeg kjøper en selv. Les anmeldelse her: http://www.pocketables.net/2007/05/review_iriver_t.html Gamle spillere er ikke noe å fnyse av. Har en Cowon U2 som er 3 år gammel, og fortsatt ingenting som klarer å slå den i den klassen spillere, det er begrenset hvor mye slike små spillere utvikler seg i løpet av årene. Endret 18. januar 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja, var på CDON jeg så den, og synes prisen var helt fantastisk. Takk for linken foresten om anmeldelsen. Så veldig veldig bra ut. Nei, så lenge spilleren er god, så bryr jeg meg ikke om når den kom ut. Men var bare nysgjerrig på hvor lenge den har vært på markedet. Tror jeg går får den spilleren. Trenger ikke noe fancy greier, med videoavspilling og annet dilldall. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå