ckyfanboy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Hei, reinstallerte pcn, installerte de nyeste driverne og DX 9.0c. Når jeg prøver å starte opp CoD4Mp eller CoD2Mp får jeg samme error. "Directx has encountered a problem and need to close. Please look at the FAQ Readme". Har gjort alt jeg makter, nyeste radeon driverne (fra deres hjemmesider), installert DX9, fra MS.com. Xfire metoden funker ikke, har lett og lett, men finner ingen annen løsning for dette. Dette problemet har skjedd før, det var for 1 år siden, men jeg fikset det, husker ikke hvordan. Har veldig lyst til å spille COD4, men erroren som popper opp er no' dritt. PS: Sluttet med Guild Wars! Den som hjelper meg ut med problemet, FÅR Guild Wars kontoen min, du kan velge mellom Prophecies eller Factions. (Ja, det er MIN konto, sluttet med MMORPG/PVP) Specs (spiller på medium 40-50 fps) ATI Radeon x800xt all-in-wonder 1.5 GB AMD Athlon 3200 + 250 GB HDD To 120 MM vifter, èn 140 MM (front) og to vifter 80-100 MM (prosessor og et annet sted:P). Hva skal jeg gjøre? Alle andre spill fungerer utmerket, men bare CoD4 og CoD2 : / Takk! Endret 18. januar 2008 av ckyfanboy Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Kanskje et idiotisk spørsmål , men har du patchet spillet? (Tviler på at det hjelper men du kan jo prøve hvis du ikke har gjort det...) Endret 18. januar 2008 av andi_c Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Jepp, har patxcha til 1.4 . Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg tror faktisk jeg vet problemet. Du mangler støtte for SM 3.0 i hardwaren din(x800xt) Prøv denne fiksen jeg har klippet ut fra et forum. Let tak i fila config_mp.cfg For deg som har kjøpt spillet igjennom Steam, finner du det under C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty 4\players\profiles\"dinprofil" Code: Change: seta r_rendererPreference "Default" To: seta r_rendererPreference "Shader model 2.0" Få høre hvordan det går. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvis du bruker programmet via steam så prøv å slå av "Enable steam community in-game" du finner det i steam->settings->in-game og kryss av. Også er det noen som har hatt problemet hvis de har Xfire i bakgrunnen. Prøv å slå det av. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 husket du å innstallere dx som var i innstallasjonen? Lenke til kommentar
ckyfanboy Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Jeg tror faktisk jeg vet problemet.Du mangler støtte for SM 3.0 i hardwaren din(x800xt) Prøv denne fiksen jeg har klippet ut fra et forum. Let tak i fila config_mp.cfg For deg som har kjøpt spillet igjennom Steam, finner du det under C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty 4\players\profiles\"dinprofil" Code: Change: seta r_rendererPreference "Default" To: seta r_rendererPreference "Shader model 2.0" Få høre hvordan det går. 1. Kjører IKKE steam versjonen. 2. Spillet fungerte fint før re-format. 3- Hvor finner jeg config_mp.cfg Ingen profil har blitt laget >>> Fordi jeg ikke har fått kommet meg inn i spillet,. Har backup av min config_mp.cfg og mpdata, hvor plasserer jeg det? ? Endret 18. januar 2008 av ckyfanboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå