Gå til innhold

Sony PlayStation 3 40GB ink Burnout Paradise


huldal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lefdal og elkjøp er samme eiere, så de skal ha like priser. Er synd at tilbudet gjelder kun nå i helgen fordi ellers så kunne du ringt kundeservice til lefdal, og be de sette ned prisen til det elkjøp har.

Men de har jo selvfølgelig stengt nå.

Like priser? Er det samme pris på ford og volvo mener du, siden de også har samme eiere?

 

Nei du, prisene skal absolutt ikke være de samme hele tiden - det ville isåfall vært prissamarbeid, noe som er ulovlig :).

 

Men nok om det, det er off topic.

 

Varen er nok tom nå ja, det har sikkert vært solgt en god del :p

 

 

Når de har kjørt tilbud på elkjøp før, så har jeg stikket innom lefdal (det er nærmere der jeg bor), jeg ser prisen er høyere der. Så nevner jeg hva prisen er på elkjøp, så setter de ned prisen. Og sammenligne ford og volvo, er nok ikke det samme som å sammenlige lefdal og elkjøp. De har samme eiere, og kjører samme priser;)

 

Det eneste de kan ha forskjell i priser er hvis en av butikkene har begrensett antall av en vare, og de selger den varer på spesialtilbud. Det er det elkjøp gjør her for 3495,-kr, dette tilbudet varer denne helgen, mens lefdal sin pris er ikke noe helgetilbud.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar

Altså - det handler om at lefdal alltid matcher prisene, som en del av at de vil ha salget! Akkurat det samme ville de gjort om du kom med en EXPERT-pris! Det handler ingenting om at det er samme eieren på toppen, DSGI. Det handler om markedsandeler og å ta salget.

 

Ford EIER forresten Volvo, samme eiere der og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Har selv planer om å kjøpe PS3, og dette virker jo som et finfint tilbud. Men nå har det seg slik at foreløpig er hovedgrunnen til å kjøpe PS3 for min del kun Rock Band og GTA4, og de kommer ikke ut før mars/april. Hvor mye tror dere prisen kommer til å falle på PS3 de neste 2 - 3 månedene?

Lenke til kommentar
Altså - det handler om at lefdal alltid matcher prisene, som en del av at de vil ha salget! Akkurat det samme ville de gjort om du kom med en EXPERT-pris!

 

Der tar du fryktelig feil. Lefdal matcher absolutt ikke prisene til andre butikker enn elkjøp, hvis de ikke har salg på noen vare.

Et eksempel er: Dra til din nærmeste lefdal butikk å si at du vil kjøpe Call of duty 4, til playstation 3. Da sier de "ok, 500kr" Så sier du at den koster 499,-kr hos platekompaniet. Ikke søren om de går ned til det da! ;) Har selv prøvd på det når jeg kjøpte call of duty 4 til 399,- hos platekompaniet.

 

Elkjøp og lefdal er samme greia.

Lenke til kommentar
Altså - det handler om at lefdal alltid matcher prisene, som en del av at de vil ha salget! Akkurat det samme ville de gjort om du kom med en EXPERT-pris!

 

Der tar du fryktelig feil. Lefdal matcher absolutt ikke prisene til andre butikker enn elkjøp, hvis de ikke har salg på noen vare.

Et eksempel er: Dra til din nærmeste lefdal butikk å si at du vil kjøpe Call of duty 4, til playstation 3. Da sier de "ok, 500kr" Så sier du at den koster 499,-kr hos platekompaniet. Ikke søren om de går ned til det da! ;) Har selv prøvd på det når jeg kjøpte call of duty 4 til 399,- hos platekompaniet.

 

Elkjøp og lefdal er samme greia.

Hahahahahaha.

 

Seriøst.

 

JEG JOBBER I ELKJØP. Jeg VET dette. Hadde det vært slik at Elkjøp og Lefdal hadde gått inn for å ha identiske priser hadde det vært et ulovlig prissamarbeid.

 

Og videre diskusjon kan du få lov til å ta med meg på pm - om du fortsatt ikke aksepterer sannheten, vi ødelegger en tråd her nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...