Gå til innhold

Sony PlayStation 3 40GB ink Burnout Paradise


huldal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AIAIAIAIAII :dribble: Dette passet bare så JÆVLI bra :!: I dag skulle jeg innom elprice og hente meg en PS3 på vei hjem fra jobb, der var prisen 3795,-. Men lageret var tomt. Så stakk jeg innom elkjøp som ligger noen hundre meter bortenfor, men de var også tomme. Så prøvde jeg lefdal, og de var selvfølgelig også tomme. Da var det bare å kjøre videre, men stoppet innom elkjøp og expert i Sarpsborg uten hell. 5 butikker, og alle var tomme for PS3 :wow: Da ble det ingen PS3 i dag, men hva gjør vel det når dette herlige tilbudet dukket opp :thumbup: Bestilling er selvfølgelig lagt inn, og med frakt kom det på 3627,-.

Lenke til kommentar

Sykt bra tilbud egentligt, men siden jeg har da allerde PS3 så

Men jeg vil ha selve spillet, men Elkjøp sin side er litt fucka, det står 399kr men når jeg trykker på Burnout Paradise står det 449, det må kansje fikses :p

Uansett så er det billigt og med selve spillet, og det står ikke internettpris, så da gjelder nok den prisen i butikker også håper jeg!

Lenke til kommentar
Alle priser på elkjøp.no gjelder kun på nett, prisene KAN variere fra nett til butikk. Eneste man kan si sikkert er at når det står "internettpris" o.l. så er det garantert at prisen er forskjellig i butikk.

 

Men nok om den diskusjonen, det blir off topic :).

Ja vett det blir offtopic, men dem gangene jeg sjekker prisene på elkjøp, så får jeg det samme i butikk da ;)

 

Men nok offtopic

 

Sykt bra tilbud, hadde jeg ikke kjøpt PS3 ved lansering så hadde jeg jammen slått til her ja

Men angrer ikke døyten engang jeg skaffa meg PS3 ved lanseringsdagen :)

Lenke til kommentar
Lefdal og elkjøp er samme eiere, så de skal ha like priser. Er synd at tilbudet gjelder kun nå i helgen fordi ellers så kunne du ringt kundeservice til lefdal, og be de sette ned prisen til det elkjøp har.

Men de har jo selvfølgelig stengt nå.

Like priser? Er det samme pris på ford og volvo mener du, siden de også har samme eiere?

 

Nei du, prisene skal absolutt ikke være de samme hele tiden - det ville isåfall vært prissamarbeid, noe som er ulovlig :).

 

Men nok om det, det er off topic.

 

Varen er nok tom nå ja, det har sikkert vært solgt en god del :p

Lenke til kommentar
Sykt bra tilbud egentligt, men siden jeg har da allerde PS3 så

Men jeg vil ha selve spillet, men Elkjøp sin side er litt fucka, det står 399kr men når jeg trykker på Burnout Paradise står det 449, det må kansje fikses :p

Uansett så er det billigt og med selve spillet, og det står ikke internettpris, så da gjelder nok den prisen i butikker også håper jeg!

 

Kjøpte nettopp spillet for 399,-. Ble 428,- med frakt. Siden det koster 549,- hos platekompaniet så ble det kjøpt hos elkjøp (nett). Likså greit å få det hjem i posten enn å må rote seg ned til byen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...