Avean Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er bare noe helt feil med Tomb Raider på Xbox Altså det er jo ett Playstation spill helt gjennom. Men de skal vel nå ut til mest mulig for å tjene mest mulig. Det første Tomb Raider kom først til Sega Saturn, du tar feil igjen Avean. Hva snakker du om ? Har aldri eid en Sega Saturn før og Tomb Raider tok for alvor av først etter Playstation kom. Sega Saturn ? haha. Fiasko konsoll nr.1 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tomb Raider blir helt sikkert kanon på alle plattformer. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er bare noe helt feil med Tomb Raider på Xbox Altså det er jo ett Playstation spill helt gjennom. Men de skal vel nå ut til mest mulig for å tjene mest mulig. Det første Tomb Raider kom først til Sega Saturn, du tar feil igjen Avean. Hva snakker du om ? Har aldri eid en Sega Saturn før og Tomb Raider tok for alvor av først etter Playstation kom. Sega Saturn ? haha. Fiasko konsoll nr.1 Jeg snakker om fakta, noe som av og til virker som et fremmedord for deg. Tomb Raider var aldri laget for Playstation, det ble utviklet til Sega Saturn og porta til Playstation. Du har tidligere kommet med svært kritiske uttalelser rundt slike multiformat-titler og hvordan spill som blir porta fra et format til et annet er dårlige. Artig hvordan du selv legger dine egne tidligere uttalelser døde så snart det handler om noe som er til gagn for din selvoppnevnte religion. Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 haha :!: jeg har spilt de fleste tomb raider spillene på pc og for meg blir det mest naturlig håper jeg får tilbake den samme digge stemmninga jeg hadde i 2`rn Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg så Underworld for Wii for noen dager siden - er det noen som har spilt det ennå? Jeg vil ha broren min til å kjøpe det til Wii'en sin ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg