Zeph Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 HAr oppdatert BIOS på asus a7n8x, har fått endel problemer etterpå, kan nyere BIOS "skade" eller gjere systemet ustabilt?? Korleis kan eg nedgradere til gamlere BIOS igjen?? Og kva frekvens skal minne stå på? Det følger jo CPUen, med er det best med 100, 133 eller 166?? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Hovedkort BIOS'er skaper SJELDEN problemer. I de tilfellene det skjer er det ikke verre enn å gå tilbake til forrige versjon. Det som KAN skape problemer er jo hvis strømmen ryker under oppdatering :-? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 DualBios det hadde vert greit, da hadde det ikke vert så VELDIG farlig Finnes det foresten? Synes jeg har sett det men er ikke helt sikker...... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 har fått endel feilmeldinger...bla DirectX Error på spill, men har prøvd fleier versjoner av DX uten resultat. Har nett formatert heile pakka, men etter å ha oppdatert noen drivere osv har den begynt å oppføre seg meget rart.... Eg har prøvd å nullstille de fleste drivere, men har ikkej fått det helt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå