fricke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) jeg er en nybakt mamma som studerer fulltid ved nki, og har ellers en relativt travel dag. derfor skulle jeg gjerne hatt en pda, eller håndholdt pc, uten at jeg egentlig vet hva forskjellen er. det har seg sånn at når det gjelder elektronikk er jeg helt på vidda. kan fint lite og skjønner fint lite. derfor trenger jeg noe som er enkelt, har relativt grei plass, mulighet for internett/msn, og lett planleggings system, til en ok pris, som en "blakk" småbarns mor har råd til. er det noen her inne som kanskje kan gi meg noen tips om hva jeg bør se etter når det gjelder sånne ting? har jo sett på endel, hvor de ramser opp masse som jeg egentlig ikke skjønner så mye av. har sett litt på HP iPAQ 114 Classic. er dette en jeg kan satse på?? håper på hjelp=D Endret 18. januar 2008 av fricke Lenke til kommentar
tomtomat11 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg er en nybakt mamma som studerer fulltid ved nki, og har ellers en relativt travel dag.derfor skulle jeg gjerne hatt en pda, eller håndholdt pc, uten at jeg egentlig vet hva forskjellen er. det har seg sånn at når det gjelder elektronikk er jeg helt på vidda. kan fint lite og skjønner fint lite. derfor trenger jeg noe som er enkelt, har relativt grei plass, mulighet for internett/msn, og lett planleggings system, til en ok pris, som en "blakk" småbarns mor har råd til. er det noen her inne som kanskje kan gi meg noen tips om hva jeg bør se etter når det gjelder sånne ting? har jo sett på endel, hvor de ramser opp masse som jeg egentlig ikke skjønner så mye av. har sett litt på HP iPAQ 114 Classic. er dette en jeg kan satse på?? håper på hjelp=D den er en god pda men er ikke så sikker på om den kan ha msn å inter nett men den er veldig god till alt det andre Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Enheten trenger nok et wlan nettverk for kunne komme seg på nettet. Kanskje en smartmobil, altså kombinert pda og mobil er en bedre løsning? Se på tytn, tytn II og Touch dual feks (sistnevnte har ikke wlan) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå