Moskus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Kort fortalt skal jeg koble noe á la en PC-speaker på dette brettet: . På brettet skal riktignok ikke Pin 1 og 2 kobles samtidig, men heller Pin 1 og 10, så det må være løse ledninger på den. Finnes det sånne ledninger lett tilgjengelig? Endret 18. januar 2008 av moskus Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bruker ikke pc-speakeren en 4 pins kobling? Som den alltid har gjort før? I såfall kan du bare kløyve den i 2 med ei tang eller noe sånt så kan du koble på de pinnene du vil. Så nå at du ikek bruker en pc speaker, men noe som ligner, og da regner jeg med at det er en 2 pins kontakt. Det du kan kan gjøre er å dra på nærmeste el-retur stasjon, finne et gammalt kabinett (om du ikke har ifra før) også kan du ta kabler ifra det. Da kan du f.eks bruke 2 stk 2 pins kabler, og sette dem på sånn at kun en pinne er tilkoblet på hver av dem. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Er det fire-pins? Trodde mine var to-pins... Uansett er det ikke nøye, men jeg trenger å kjøpe disse kablene, da jeg trenger minst 15 stk. Alternativet blir jo å lodde, men jeg er dessverre ikke så stødig med loddebolten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå