Jegeren2 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har fått jobben med å bestille et flagg som vi skal ha med på hemsedaltur, og flaggprodusenten vil gjerne ha en vektorisert .ai fil og ikke min fine .jpg fil :-) Noen som kan forklare meg på en enkel måte hvordan jeg vektoriserer med Adobe Iliustrator? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) For aller best resultat skal man i ett vektor program som Illustrator outline alt og tegne det nøyaktig. Men det gjør jeg ikke gratis....så jeg har brukt LiveTrace i Illustrator CS3. Det gir litt mer avrundet former og uklare former. Men på ett flagg som blaffrer i vinden og printes så stort skal det være mer enn godt nok!! Vedlagt er AI fil savet i I llustrator 10 inne i en ZIP fil. Enjoy AKIRA (født og oppvokst i Vestfold men bor ikke der mer, så homage to the mother fylke!) power_riders.zip Endret 18. januar 2008 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Jegeren2 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Det ble jo bra! takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå