aanseth Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei. Er det noen som vet om Nokia N82 støtter MicroSDHC? Ser at N95 gjør det. I så fall, hvor stort kort kan jeg sett i min N82? Og en ting til, bilder og video lagrer jeg på minnekortet som fulgte med tlf., men når jeg trykker på knappen på siden for å se på bilder tar det ganske lang tid før de vises. ??? Er det flere som har erfart noe lignende? Mvh. aanseth Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei. Er det noen som vet om Nokia N82 støtter MicroSDHC? Ser at N95 gjør det. I så fall, hvor stort kort kan jeg sett i min N82? Og en ting til, bilder og video lagrer jeg på minnekortet som fulgte med tlf., men når jeg trykker på knappen på siden for å se på bilder tar det ganske lang tid før de vises. ??? Er det flere som har erfart noe lignende? Mvh. aanseth Med tanke på hvor store filene er og hvor mye som skal åpnes går det ganske raskt synes jeg. N82 er kjappere en mange andre tlf jeg har prøvd. K850 f.eks er tregere på dette. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Støtter hvertfall 8GB. Har det selv, funker helt fint det. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Formaterte kortet og la bildene tilbake igjen så gikk alt så meget bedre. Takk for svarene, blir nok et 8 GB kort her også da. Mvh. aanseth Lenke til kommentar
miCro Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg kan også bekrefte at 8GB microSDHC kort fungerer helt fint på N82. Bruker dette kortet og det fungerer supert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå