Landeplagen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 En 8-bit remix av en sang de fleste som hører på trance kjenner til: The Power of Pleasure. Hører ikke på trance selv, men synes melodien var kul. Skriv hva du syns. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Resultatet ble ganske kult, gikk fint an å høre på. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hørt en versjon av den låta der og kan helt klart si at det IKKE er trance! mixen du har laget der vet jeg da ikke sjanger på da. men litt spess miks da Lenke til kommentar
Meits Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg synes 8-bit-musikk er fascinerende. Hva bruker du for å lage en slik melodi? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 hørt en versjon av den låta der og kan helt klart si at det IKKE er trance! mixen du har laget der vet jeg da ikke sjanger på da. men litt spess miks da Hvis det var "Dreamsplash Remix" versjonen, så er det den jeg har kopiert. Jeg synes 8-bit-musikk er fascinerende. Hva bruker du for å lage en slik melodi? Mario Paint. Neida, bruker FL Studio med et par-tre slike 8-bit-aktige VSTi'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå