Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er det bare meg, eller finnes det flere som synes den gamle ordningen for endring av brukernavn var bedre? Jeg blir sånn passe forvirret av dette "sirkuset". Opplever at folk endrer avatar/brukernavn over en lav sko. Så lenge dette gjaldt kun avataren, gikk det an å følge "tråden", men nå synes jeg det blir litt plagsomt det hele. Går det an å få tilbake det gamle regimet? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg synes det er bra slik som det er nå, jeg vil f.eks at du skal bytte brukernavn til nutcase Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg synes det er særdeles forvirrende. Likte alltid den gamle ordningen bedre. Det positive er at jeg når som helst har muligheten til å bli "Marley" igjen... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Må si meg enig, blir ofte veldig forvirrende, var færre som byttet brukernavn når de faktisk måtte sette seg ned og skrive en mail/PM, nå er det gjort på 2 sekunder. Endret 18. januar 2008 av hernil Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det positive er at jeg når som helst har muligheten til å bli "Marley" igjen... Det kan vi gjøre noe med Må si at dette egentlig ikke er så stort problem i mine øyne. Er ikke akkurat vanskelig å følge. Om folk bytter avatar og navn er det verre, men om de bare bytter navn så har man fortsatt avataren og brukerens unike oppførsel/skrivemåte å basere seg på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg synes det er bra slik som det er nå, jeg vil f.eks at du skal bytte brukernavn til nutcase Jo, jeg ser poenget ditt ... Men et slikt navnbytte blir for åpenbart for lille meg. Liker forøvrig ditt fantasifulle navnevalg ... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Er det bare meg, eller finnes det flere som synes den gamle ordningen for endring av brukernavn var bedre? Neida, det er ikke bare deg. Jeg blir også forvirret. Det kommer med alderen vet du. Men folk vil vel ha det slik, så da får vi antagelig ta det med den resten av godt humør vi har igjen.... Geir Endret 19. januar 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå har jeg liten oversikt over hvor ofte man bytter, men det ble nå byttet veldig ofte før. Tidvis tresifret antall brukere som gjorde det i måneden og dette måtte gjøres manuelt. Som betyr endel arbeid på administrator som har mange andre arbeidsoppgaver. Å gå tilbake til det gamle systemet vil bety at det vil ta lenger tid for å få svar på forumhenvendelser og annet administrativt tjafs. At det blir vanskeligere for brukere å fokusere på andre brukere ser jeg heller ikke akkurat på som negativt. Er de som ønsker å ha sin anonymitet og gjerne vil slippe å måtte bli dømt av andre brukere. Om man kan bytte nick en gang i året så kan dette være godt for å kunne holde på den anonymiteten fremfor å bli "stemplet". Det er fullt mulig å se tidligere visningsnavn i historikken, det tar et par klikk. Jeg kan ikke akkurat se at det er hensiktsmessig å innføre det manuelle systemet og i så måte gjøre andre oppgaver mer tidkrevende. Det er ikke som om arbeidsoppgavene minsker med tiden, det er heller strake motsetningen i et forum som fikk 30.000 nye brukere i fjor og som fortsetter å øke på alle områder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg