Gå til innhold

AMD X2 socket 939?

Wrangle

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare lurte på om noen hadde eller vet hvor man kan få kjøpt en rimelig AMD X2 CPU til socket 939! Blir så dyrt å skifte ut mere nå foreløpig. Tenkte helst på en AMD Athlon 64 X2 4400+, men selvsagt er Opteron 175/180 et godt alternativ, selv om de er litt stivpriset.

*krysser fingrene* :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amd var så idiotisk uøkonomisk at dem kuttet produksjonen av dobbeltkjerne til 939 da det enda var et stort marked for disse.. Bare for å presse am2 inn på markedet, og vi vet jo alle hvordan det har gått.. Jeg var så heldig at jeg vel var en av de siste som fikk meg en opteron 175, 1 og et halvt år siden nå er det vel.. Nei, bruktmarkedet eller ringerunde til alle nettbutikkene er eneste alternativ..

Lenke til kommentar

ebay FTW, kjøpte begge mine tidligere dualcores på Ebay.

1.: sjekk at selgeren er hederlig, det kan du se på om han feks er "power seller", dette er somregel fast inventar på ebay, og disse folkene er 90% til og stole på.

2.: Finn det du vil ha, jeg fant både 4800 X2 939 og en FX-60 som jeg kjøpte på Ebay, 1000,- for 4800, og 2000,- for FX-60.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Harde tider for oss med 939-systemer ja :) 4600+ kan fåes hos Pixmania ifølge prisguiden:

<a href="https://prisguiden.no/product.php?productId=30122" target="_blank">https://prisguiden.no/product.php?productId=30122</a>

Klikker på teknisk informasjon og det sies at det er AM2...

My bad, den dukka opp da jeg søkte etter 939 så jeg titta ikke nærmere etter :blush:

Dog får jeg forhåpentligvis en 939 x2 4200+ til overs om noen timer :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...