Gå til innhold

fyrverkeri i trondheim torsdag kveld, hvorfor?

Gjest Slettet+212343

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343

Dette er da mitt andre emne angående fyrverkeri i trondheim:) hvorfor smalt det så infernalsk i går kveld, torsdag 17.01.08. Det er muligens jeg som har gått glipp av noe stort, men hverken jeg eller kompisene her skjønte hva det gjaldt. noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

jeg så det ikke, bare hørte det veldig godt, men gutta her observerte det i retning marinen, stemmer dette? det var vel i 11 tia. ser det verserer flere teorier i NTNU tråden, men jeg VIL vite det sikkert :D

Lenke til kommentar
jeg så det ikke, bare hørte det veldig godt, men gutta her observerte det i retning marinen, stemmer dette? det var vel i 11 tia. ser det verserer flere teorier i NTNU tråden, men jeg VIL vite det sikkert :D

marinen nei, det kom fra området rundt samfundet, broen. Bor på ila(litt opp byåsveien) så så det godt

Lenke til kommentar
Fra der jeg var så det ut som det kom fra den gressletta på andre siden av broen, husker ikke navnet på plassen der. Altså ikke på den siden samfunnet er men den andre siden. Ja, jeg er dårlig til å forklare. :p

Kan godt være ja, sa området rundt broen så. Var mørkt så ikke lett å se akkurat hvor det kom fra, men vet det var rundt broen, for så alle bilene som kjørte over den under det

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...