Gjest Slettet+212343 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dette er da mitt andre emne angående fyrverkeri i trondheim:) hvorfor smalt det så infernalsk i går kveld, torsdag 17.01.08. Det er muligens jeg som har gått glipp av noe stort, men hverken jeg eller kompisene her skjønte hva det gjaldt. noen som vet? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Blir diskutert i Holgers lille NTNU-tråd også. men ingen som vet sikkert Endret 18. januar 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Blir diskutert i Holgers lille NTNU-tråd også. men ingen som vet sikkert ah, det var kjapt levert...jeg fant heller ikke ut hva det gjaldt sist det smalt uanmeldt i byen. (01.12.07) Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Blir diskutert i Holgers lille NTNU-tråd også. men ingen som vet sikkert ah, det var kjapt levert...jeg fant heller ikke ut hva det gjaldt sist det smalt uanmeldt i byen. (01.12.07) Var vel rundt 12 tiden hvis jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Dette reagerte jeg litt på også, hvorfor gjorde de det? Fyrverkeriet var veldig pent å se på likevel da. Endret 18. januar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg så det ikke, bare hørte det veldig godt, men gutta her observerte det i retning marinen, stemmer dette? det var vel i 11 tia. ser det verserer flere teorier i NTNU tråden, men jeg VIL vite det sikkert Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg så det ikke, bare hørte det veldig godt, men gutta her observerte det i retning marinen, stemmer dette? det var vel i 11 tia. ser det verserer flere teorier i NTNU tråden, men jeg VIL vite det sikkert marinen nei, det kom fra området rundt samfundet, broen. Bor på ila(litt opp byåsveien) så så det godt Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fra der jeg var så det ut som det kom fra den gressletta på andre siden av broen, husker ikke navnet på plassen der. Altså ikke på den siden samfunnet er men den andre siden. Ja, jeg er dårlig til å forklare. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Fra der jeg var så det ut som det kom fra den gressletta på andre siden av broen, husker ikke navnet på plassen der. Altså ikke på den siden samfunnet er men den andre siden. Ja, jeg er dårlig til å forklare. Kan godt være ja, sa området rundt broen så. Var mørkt så ikke lett å se akkurat hvor det kom fra, men vet det var rundt broen, for så alle bilene som kjørte over den under det Endret 18. januar 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå