Gå til innhold

Microsoft Sidewinder Mouse NY TYPE vs G9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge er jo laser, G9 har dpi på 3200 mens sidewinder kun har 2000. Personlig synes jeg Sidewinder ser helt forferdelig ut, ser ut som om de har glemt alt som heter ergonomi og at de nesten bare har brukt gamle reservedeler.

G9 har noe makro greier og den har innebygd minne som gjør det mulig å skifte profiler bare ved trykk av en knapp under musen.

Min mening er at Sidewinder ikke kan måles med G9.

Endret av !Butthead!
Lenke til kommentar
Begge er jo laser, G9 har dpi på 3200 mens sidewinder kun har 2000. Personlig synes jeg Sidewinder ser helt forferdelig ut, ser ut som om de har glemt alt som heter ergonomi og at de nesten bare har brukt gamle reservedeler.

G9 har noe makro greier og den har innebygd minne som gjør det mulig å skifte profiler bare ved trykk av en knapp under musen.

Har Sidewinder, og er kjempenøgd!!!! Beste eg har vore bort i! Reknar med du veit kva funksjonar den har, so eg treng vel ikkje å ramse dei opp. Men må sjølvsagt understreke at eg ikkje har prøvd G9. Sidewinder er jo mykje billegare òg!

Veit at mange trur at ho ikkje ligg bra i handa. Men det er heilt feil, passar perfekt til meg. Gå for Sidewinder du;-)

Lenke til kommentar

Har Sidewinder, og er kjempenøgd!!!! Beste eg har vore bort i! Reknar med du veit kva funksjonar den har, so eg treng vel ikkje å ramse dei opp. Men må sjølvsagt understreke at eg ikkje har prøvd G9. Sidewinder er jo mykje billegare òg!

Veit at mange trur at ho ikkje ligg bra i handa. Men det er heilt feil, passar perfekt til meg. Gå for Sidewinder du;-)

Eg òg har Sidewinder. Ein venn av meg sa eg måtte bare ha den, derfor fant eg ut at eg skulle kjøpe den. Angra ikkje, musa er jo perfekt forma for handa :thumbup:

Lenke til kommentar
Han har mus, han lurte bare på hvilken som er best. Tror jeg...

Takker for svar........ ja jeg har nå G9 utgaven og trives med den godt. Glir meget fint, men de blir for slitt, ellers så har jeg ikke funnet ut /tatt i bruk mulighetene til å programere den og jeg er eller ikke "dus" med å skifte oppløsninger når en f.eks. er inne og spiller BF2.

Men pris er jo med og bestemer en hel del for de som skal skaffe og seg om jeg så langt er fornøyd med G9, så kan jeg ikke enda gjøre meg opp noen formening om den er vert prisen.

Griffin95

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...