Gå til innhold

Unnskyldning til å dra hjem fra jobb

Hestvik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

si du er syk, evt hodepine, svekket syn, svimmel..

og om du er virkelig desperat; gå og stikk fingeren i halsen og sørg for at noen er i nærheten og merker deg. si du spydde i natt og og at det er noe som går enten i familien ellervennegjengen din .

lykke til

Lenke til kommentar

Disse hørtes fornuftige ut, likte spesielt den med å kaste opp og passe på at noen er i nærheten.

Men istedet kan man jo fylle en flaske med vann, gå på dass å lage ØØH lyder mens du tømmer vannet hardt i dass!

Er åpen for flere forslag, som også kan brukes i ettertid!

Lenke til kommentar

Vondt i hodet er litt for oppbrukt, så jeg pleier å spørre læreren (går på skole, ja) om jeg kan ta litt frisk luft fordi jeg har vondt i hodet, så setter jeg meg ned et eller annet sted. Når jeg kommer inn igjen, og læreren spør om det går bedre, svarer jeg rett og slett bare nei. Og da er det visst best å komme seg hjem. :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

hei, bruker en litt gammel tråd men den gikk ut på akkuratt det jeg lurte på. jeg skal nemlig jobbe (kolonial relatert) . men ønsker ikke jobbe di to siste timene, for å kunne gå må en annen ta over for meg. men han trenger da en god grunn siden det er hans fridag, klart det er bare snakk om to timer men alikevel... noen forslag?

Endret av John-Abruzzi
Lenke til kommentar
Hvor jobber du?

Akkurat har vel ikke noe å si for deg, så lenge du ikke skal ringe til sjefen min å lage kvalm:P

Næ, skulle mest bare se om du var dum nok til å poste det her. :green:

Beklager, men vi er ikke i USA.. Sett mange tilfeller av mislykkede forsøk på skulk/fravær @ work.

Lenke til kommentar

Jeg bruker stort sett bare å si det som det er, har noe å gjøre hjemme, avspaserer... Så er det greit... Skjønner ikke hvorfor man må lyve for å komme seg hjem..! Man har da feriedager, og avspasering.. Så kan man bruke sykedager.. Når man faktisk er syk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...