Hestvik Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei! Som alle vet er det fredag, og lysten på helg øker. Jeg har rett og slett ikke lyst til å være her lenger, så lurer på om det er noen der ute som har gode unnskyldninger? Hva regnes som en gyldig grunn til å dra hjem? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 sjuk kan funke. at du føler deg skikkelig dårlig. mulig den er litt dårlig men funker Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 si du er syk, evt hodepine, svekket syn, svimmel.. og om du er virkelig desperat; gå og stikk fingeren i halsen og sørg for at noen er i nærheten og merker deg. si du spydde i natt og og at det er noe som går enten i familien ellervennegjengen din . lykke til Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Disse hørtes fornuftige ut, likte spesielt den med å kaste opp og passe på at noen er i nærheten. Men istedet kan man jo fylle en flaske med vann, gå på dass å lage ØØH lyder mens du tømmer vannet hardt i dass! Er åpen for flere forslag, som også kan brukes i ettertid! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er vel ikke værre enn å si til sjefen: Jeg må gå litt tidligere i dag fordi jeg skal _______ i helgen. (Fyll inn passende grunn. Forrige fredag var det fordi jeg skulle til Gol og se på rally). Har naturligvis jobbet inn de to timene på mandag... Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 takker for svar! jeg gikk for følgende : Jeg er nødt til å dra litt tidligere idag for jeg har time til øyelegen(har litt defekte briller fra specsavers, så sa jeg hadde time for å reparere dem) funka som flesk! Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Hvor jobber du? Akkurat har vel ikke noe å si for deg, så lenge du ikke skal ringe til sjefen min å lage kvalm:P Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Du HAR SPARKEN! Tror du ikke jeg sitter her på Diskusjon.no ? Edit: Mohahaha! I wish du fikk litt "kvalm" av det. Endret 18. januar 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Du HAR SPARKEN!Tror du ikke jeg sitter her på Diskusjon.no ? haha, snakkes på mandag "sjef"! Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvor jobber du? Akkurat har vel ikke noe å si for deg, så lenge du ikke skal ringe til sjefen min å lage kvalm:P Næ, skulle mest bare se om du var dum nok til å poste det her. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Glad sjefen min oppfordrer meg til å dra tidlig hjem på enkelte fredager der da det er lite å gjøre Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vondt i hodet er litt for oppbrukt, så jeg pleier å spørre læreren (går på skole, ja) om jeg kan ta litt frisk luft fordi jeg har vondt i hodet, så setter jeg meg ned et eller annet sted. Når jeg kommer inn igjen, og læreren spør om det går bedre, svarer jeg rett og slett bare nei. Og da er det visst best å komme seg hjem. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 (endret) hei, bruker en litt gammel tråd men den gikk ut på akkuratt det jeg lurte på. jeg skal nemlig jobbe (kolonial relatert) . men ønsker ikke jobbe di to siste timene, for å kunne gå må en annen ta over for meg. men han trenger da en god grunn siden det er hans fridag, klart det er bare snakk om to timer men alikevel... noen forslag? Endret 27. juni 2009 av John-Abruzzi Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvor jobber du? Akkurat har vel ikke noe å si for deg, så lenge du ikke skal ringe til sjefen min å lage kvalm:P Næ, skulle mest bare se om du var dum nok til å poste det her. Beklager, men vi er ikke i USA.. Sett mange tilfeller av mislykkede forsøk på skulk/fravær @ work. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Vær forsiktig! http://bash.org/?258908 Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 si det som det er, du har kald pils i kjøleskapet hjemme som frister og denne varmen er uutholdelig Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hmm... Jeg tar meg bare fri hvis jeg føler for det. Greit å jobbe i et lite firma sånn sett. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Jeg bruker stort sett bare å si det som det er, har noe å gjøre hjemme, avspaserer... Så er det greit... Skjønner ikke hvorfor man må lyve for å komme seg hjem..! Man har da feriedager, og avspasering.. Så kan man bruke sykedager.. Når man faktisk er syk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå