Jabi Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Alle som har tatt språk kurs på private skoler,hvor anbefaller dere å lære språk? jeg har sett på aftenskolen i stavanger,AOF og folkeuniversitetet,men det er nok så stor sprik mellom kursbeskrivelsene. aftenskolen har intensiv kurs på 36 timer med to dager i uken over 12 kvelder a tre timer.(kr2500,-) folkeuniversitetet har "intensiv"kurs på 44timer med en dag i uken,også tre timer (kr 2700,-) AOF har en DRØSS med trinn som koster 1400kr pr stykk, 11 ganger over 22 timer. opptil trinn 4. så hvor mye lærer man egentlig på disse kursene og hva er å foretrekke?hvem har efaringsmessig de beste kursene? håper på erafaringer innen kurs med disse 3 aktørene.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Dette er vel noe for deg. Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 nå var det ikke norsk jeg tenkte på,men andre mer inernasjonale språk som spansk osv.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Hva med å lære deg korrekt norsk først? Jeg kan anbefale intensivkursene ved Centre Culturel Francais i Oslo, for så å dra på en laaang ferie i Frankrike, om du har mulighet for det. Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 har jeg dårlig norsk? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) har jeg dårlig norsk? Jeg tok meg den frihet å rette den første posten din. Det kan godt hende jeg har oversett noen feil også. Alle som har tatt språk kurs på private skoler, hvor anbefaller dere å lære språk?jeg har sett på aftenskolen i stavanger,AOF og folkeuniversitetet,men det er nok så stort sprik mellom kursbeskrivelsene. aftenskolen har intensiv kurs på 36 timer med to dager i uken over 12 kvelder a tre timer.(kr2500,-) folkeuniversitetet har "intensiv"kurs på 44 timer med en dag i uken, også tre timer (kr 2700,-) AOF har en DRØSS med trinn som koster 1400kr pr stykk, 11 ganger over 22 timer. opptil trinn 4. så hvor mye lærer man egentlig på disse kursene, og hva er å foretrekke? hvem* har efaringsmessig de beste kursene? håper på erafaringer innen kurs med disse 3 aktørene.. * Jeg regner med at du snakker om skoler, og i så fall er det feil å bruke "hvem", som kun skal brukes om mennesker. Jeg har sett verre på dette forumet, men det betyr ikke at du skriver godt norsk. Endret 19. januar 2008 av G2Petter Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 godt jeg har andre ting å ta meg til enn å gå igjennom andres poster..siden du er så nøye på det,heter det ikke DE? uten at dette er rettskrivningsfora.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Du stilte et størsmål, jeg tillot meg å svare. Hvis du har et problem med det bør du kanskje ikke spørre. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 godt jeg har andre ting å ta meg til enn å gå igjennom andres poster..siden du er så nøye på det,heter det ikke DE? uten at dette er __ rettskrivningsfora.. Som man roper i skogen får man svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå