Gå til innhold

TF2 og lagging

Azidops

Anbefalte innlegg

Heisann.

Spiller TF2 for tiden og blir plaget av endel lagging, disconnecting og treg oppdatert match-oversikt. Linjen min er 5000/750 mb så det skulle ikke ha noe å si. Vet at det ikke bare er lokalt hos meg for andre spillere kommenterer lagging samtidig som jeg har det. Spørsmålet mitt er; når man hoster en match på xbox 360, er det faktisk min box som er server eller kjøres matchene på fellesservere? Er det noen som vet hvorfor det lagger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox live er p2p så det er spillerne som hoster. Enkelte spill har litt fiffige måte for å velge hvilke spillere som er host men vet ikke hvordan dette funker i TF2. I det fleste spill er det han som trykker på create match som får hosten tenker jeg.

TF2 funker fint for meg med 4400/512.

Har du på torrents? Torrents kneler dårlig nettverksutstyr. Ikke bare skru ned båndbredden, skru det helt AV.

En del windows pcer på nettet? Om mulig, skru de av når du spiller.

Xbox live har vært ustabilt i det siste. Spiller du kun på kveldstid? Prøv tidligere på dagen for å se om dette er relatert til driftsproblemene Microsoft har.

Lenke til kommentar
Xbox live er p2p så det er spillerne som hoster. Enkelte spill har litt fiffige måte for å velge hvilke spillere som er host men vet ikke hvordan dette funker i TF2. I det fleste spill er det han som trykker på create match som får hosten tenker jeg.

TF2 funker fint for meg med 4400/512.

Har du på torrents? Torrents kneler dårlig nettverksutstyr. Ikke bare skru ned båndbredden, skru det helt AV.

En del windows pcer på nettet? Om mulig, skru de av når du spiller.

Xbox live har vært ustabilt i det siste. Spiller du kun på kveldstid? Prøv tidligere på dagen for å se om dette er relatert til driftsproblemene Microsoft har.

Jeg spiller også tf2 en del og det lagger også hos meg innimellom. Det er mange som har klaget på lagg og utviklerne har sagt at dette er noe de skal få fikset gjennom patching, men har ennå ikke merket noe. Så dette virker som dette er vanlig og ofte oppstår. Men hvis du vil spille en gang så er det bare til å adde meg på live, gamertagen står i signaturen.

Lenke til kommentar

Skal adde deg Shagrath90. Kommer du meg i forkjøpet kan du adde meg, PressPlayOnTape. Ellers er ingen av de punktene arnizz nevner tilfellet hos meg. Er fullt klar over at å belaste båndbredden med andre ting skaper problemer. Lurte som sagt bare på hvordan matchingen ble behandlet. Ideelt burde jo Valve hatt egne servere også for oss på Xbox. Er helt håpløst å kjøre det p2p da båndbredde hos andre brukere da vil være med å påvirke overføringen. Har lagget ekstra de siste dagene, men nå vet jeg i hvertfall at det ikke er noe jeg kan gjøre. Synd, for det er et drittfett spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...