Skyttt Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei! Jeg har nylig bestilt Viva Piñata fra Platekompaniet for en beskjeden 200-lapp. Mest fordi madammen er litt gretten fordi jeg kjøpte 360 og ikke Wii, så jeg trengte et "madamm-vennlig" spill også. Tar sin tid før det kommer, da det ikke finnes på lager. Ser at spillet har fått god mottakelse, og det ser egentlig ganske artig ut. Jeg har tidligere massiv erfaring fra byggespill på PC; en drøss med bybyggespill, fornøyelsesparker osv. Denne typen spill er fantastisk avslapping! Hva tror dere om Viva Piñata? Vil jeg kunne like det? Noen som spiller her? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bestilte spille selv for ca. 1 time siden. Men sammen med Forza til den nette sum av 250,- for begge to på playx.no. Har spilt spille før(viva) og syns det er veldig underholdene, så jeg tror du vil like det hvis du har sans for "byggespill". Tror også dette spillet er det spillet som gjorde at Bill Gates datter bare får spille 1 time om dagen, eller lignende... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg har spilt litt i blant. Det er veldig gosselig, altså barnevennlig. Det er et fornøyelig spill, og timene flyver av sted når du spiller det. Etter noen dager gidder du ikke mer, men en måned eller to senere igjen så er det like morsomt igjen så det er bra i den forstand. Irritasjonsfaktoren kan bli litt høy når dine egne pinatar begynner og slåss spesielt hvis de holder på hele tiden. Damen min elsker spillet, og det er vel eneste spillet hun er virkelig interressert i på Xbox 360. Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kanskje jeg skal vurdere dette spillet. Solgte Wii`en min for en måned siden, for å gå over til Xbox. Ikke noe særlig spill dama liker bortsett fra arcade. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fint spill å ha i samlingen så jeg får litt fri ifra disse skytespilla som jeg spiller altfor mye av på 360`en. Er et gangske godt barnespill som jenter som har vært på nach her har likt godt, liker det selv gangske godt også. Er litt småirriterende med ting som disse røde pinatene som hele tiden angriper pinataene dine(men som du får vekk etterhvert) og som sagt det at en del av pinataene dine begynner å sloss mot hverandre. Er hele tida noe å gjøre, og ikke mye dødtid. Lagd av en av de beste barnespill-utviklerne som finnes fra RARE(som har stått bak Donkey Kong, Banjo Kazooie og disse her). Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Jepp, blir artig når det kommer. Er du virkelig i stand til å spille Xbox på nach? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg synes faktisk det er ett av de bedre spillene som har kommet ut denne generasjonen. Hele spillet oser av sjarm og sjel, og det er rett og slett en fornøyelse å spille. Det er dog kanskje litt "simpelt" dersom du har stor erfaring med andre byggespill. Likevel er det absolutt verd å spilles. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 lagt mye tid i det.. utroli bra og sjarmerenes spill.. digget det... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Er et sjarmerende, morsomt og unikt spill. Har lagt en del timer i det selv, og vil helt klart anbefale det. Spillet kan bli ganske utfordrende litt uti, så det er nå egentlig ikke så utpreget barnespill som mange vil ha til. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jepp, blir artig når det kommer. Er du virkelig i stand til å spille Xbox på nach? Innimellom, men må legge til at jeg har vært best på Guitar Hero 3 i fylla. Er det noe jeg trenger å gjøre med den dragen jeg fikk sist jeg spilte? er på lvl 45 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Kn00t Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er helt greit, egentlig Men begynner og bli dritlei for jeg skjønner ikke hvordan du kommer deg videre i selve spillet. Bare lager du masse dyr og planet og går opp i lvl eller? :s Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ett ord: Genialt! Jeg har det ikke, en kompis har det. Vurderer å gå til innkjøp av det når prisen går ned, 549,- på Lefdal er for dyrt for et 2 år gammelt spill. ^^ Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ett ord: Genialt! Jeg har det ikke, en kompis har det. Vurderer å gå til innkjøp av det når prisen går ned, 549,- på Lefdal er for dyrt for et 2 år gammelt spill. ^^ koster 288 kr hos zailor inkl frakt og Forza 2 Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg bestilte det fra platekompaniet for 199,- når denne posten ble starta. Nå koster det 299,- samme sted. Dessverre har det ikke kommet ennå, er visst bestillingsvare. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bestilte det hos Zailor i dag og ble sendt 1 time etter kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå