Djevlen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 PSP er uten tvil den beste håndholdte konsollen, den kan kobles enkelt og greit opp mot Playstation 3 og er du ute og reiser kan du enkelt og greit koble deg opp mot PS3 som igjen kobler seg opp mot PCen din og voila har du tilgang til alt av musikk og filmer du kan tenke deg. Kan DS dette ? Nope DS har solgt mest pga den har satset stort på den type spill Asia bare digger, som vi igjen hater hehe. Typisk rollespill kose mose spill. Og alt dette kan du nyte på den knøttlille skjermen! For en glede! For en nytelse! Tallenes tale er klar. DS knuser PSP ganske heftig på alle fronter. : ) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 DS har solgt mest pga den har satset stort på den type spill Asia bare digger, som vi igjen hater hehe. Typisk rollespill kose mose spill. I 2007 var 3 av 4 solgte spill til DS i norge. Er vel ingen som er i tvil om at PSP er kraftigere etc. men hjelper det Sony? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg synes DS har et klart overtak ovenfor PSP med features og generell nyskapenhet. Mengden forskjellige spillopplevelser man kan få på den ved hjelp av touch screen og 2 skjermer er nok noe av det som gjør at den knuser all motstand på salgstall. Jeg kunne godt tenkt meg en PSP også, noen av spillene er fantastiske, men PSP tilbyr PS1/PS2 konsoll opplevelse "on the go" mens DS fokuserer på å være en helt egen type plattform. Det er nok derfor den har klart seg såpass godt og viser til astronomiske salgstall over hele verden. Den appelerer også til et mye større spektrum av aldersgrupper, ettersom du får spill som passer til både småttinger, voksne og alt imellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå