Bakke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nå som det har blitt sluppet bilder av Jokeren, sier regissøren at han ikke skal ha den ledende rollen som skurk i den kommende "Batman"-filmen allikevel. Les mer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Dammit. Jokeren er den beste tegneserieskurken gjennom tidene spør du meg. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Dammit. Jokeren er den beste tegneserieskurken gjennom tidene spør du meg. Nja, personlig har jeg alltid likt Doctor Doom. Sjelden ser du en skurk som går imot nesten alle superhelter som er der ute. Superman, Spider-Man, Thor, Hulk osv osv. Men tilbake til Batman. Dette er helt tragisk at Joker ikke blir med, men jeg tror at dette er mer et PR stunt. Kommer til å holde folk uvitne og spente for å se hva som skjer. Endret 18. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Ingen som har sagt han er ute av filmen. Jeg tror han kommer til å ha en ganske viktig rolle, på tross av at han ikke blir midtpunktet Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ja stemmer. Litt feil ordforbruk av meg. Tenkte med som i "med i hovedhandlingen" jeg.... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Eller Joker-historien er en av flere tråder som nøstes opp, med en tilsvarende bra historie som går parallelt. Det må jo love bedre enn om hele filmen skal være oppslukt rundt Jokeren spør du meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Artikkelen virker ikke til å rettferdiggjøre reaksjonene, at han ikke er i fokus gjør det bare enda mer interessant. Hvis Dent blir en sterk karakter med god utvikling, så gir det større muligheter for Ledger til å ta Jokeren til det ekstreme uten at filmen hviler på hans skuldre i samme grad som Nicholsens Joker for noen år siden. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kanskje Jokeren overlever til neste film og Dent blir fienden i "the end battle" Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Alle som har sett traileren og klippene av de fem første minuttene vet at Jokeren er filmens hovedskurk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Alle som har sett traileren og klippene av de fem første minuttene vet at Jokeren er filmens hovedskurk. Jeg tror poenget var at traileren og det klippet var misvisende, og det var det som regissøren prøvde å oppklare - slik at folk ikke ble skuffet da de så filmen og oppdaget at Jokeren ikke var midtpunktet. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kanskje Jokeren overlever til neste film og Dent blir fienden i "the end battle" Heath Ledger(jokeren) er død (mulig overdose), så da må de finne en ny Joker til neste film. R.I.P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg