mcgroven Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Rock Band-spillere har allerede lastet ned flere millioner sanger, og det er et San Francisco-band som topper listen. Les mer Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hadde vært digg om ett så stort spill kom til Europa først en gang Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hadde vært digg om ett så stort spill kom til Europa først en gang Jepp. Er så jævlig lei av at USA bestandig kommer først . Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Gleder gleder gleder meg til Rock Band kommer hit. Jeg kan bare ikke se hvordan trommene skal klare å skuffe meg, faktisk. Om bare også Guitar Hero 3 hadde fått like mye nedlastbare sanger, så hadde kanskje ventetiden blitt litt kortere til Rock Band. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Gleder gleder gleder meg til Rock Band kommer hit. Jeg kan bare ikke se hvordan trommene skal klare å skuffe meg, faktisk. Om bare også Guitar Hero 3 hadde fått like mye nedlastbare sanger, så hadde kanskje ventetiden blitt litt kortere til Rock Band. Det hjelper nok en del å MTV i ryggen når det gjelder antall nedlastbare sanger. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mars? Trodde det kom i februar jeg... jaja. Noe-jeg-hadde-solgt-sjela-til-Gammle-Erik-for: AC/DC i Rockband. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hadde vært digg om ett så stort spill kom til Europa først en gang når europa er ett samlet marked med like lover for spill, og like stort marked som usa er så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg