überleet Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Heisann! Jeg var innom netconnection.no og så på div. kabinetter, da jeg gikk innom NC Custuom Case så så jeg at det går ann å bestille case med plexi i bunnen??? Er det noen her som har meniger om dette? kanskje et bilde eller to? har nemlig tenkt til å kjøpe meg et lian li case der i fra Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Heisann!Jeg var innom netconnection.no og så på div. kabinetter, da jeg gikk innom NC Custuom Case så så jeg at det går ann å bestille case med plexi i bunnen??? Er det noen her som har meniger om dette? kanskje et bilde eller to? har nemlig tenkt til å kjøpe meg et lian li case der i fra Det er tøft! Har modda Chif tec en min! =) med plexi i bunn top og døra og front! =) Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det er tøft! Har modda Chif tec en min! =) med plexi i bunn top og døra og front! =) Har du bilder snart da CaNaBiZ ? :wink: Plexi i bunnen vil vel ha en stilig lyseffekt under kabinettet ! Go 4 it ! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har veldig lyst på en heldekkende plexi i fronten jeg, fjerne hele fronten å få satt inn en tjukk plexi. noen som tror detta ville ha blitt kult eller la seg gjøre fordensaksskyld? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Det er tøft! Har modda Chif tec en min! =) med plexi i bunn top og døra og front! =) Har du bilder snart da CaNaBiZ ? :wink: Plexi i bunnen vil vel ha en stilig lyseffekt under kabinettet ! Go 4 it ! hmm.. Kan vell smekke opp noen snart.. Må¨først ta bilder med en sonn vanlig cam, og så sende inn filmen, så må i scanne. så må i legge ut! =) Men det blir snart! =) Lenke til kommentar
überleet Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Ja sleng opp ett par bilder a plz, jeg vil se effekten av plexi i bunn ,) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Ja sleng opp ett par bilder a plz, jeg vil se effekten av plexi i bunn ,) Skal på Lan til hælga, så bestiller flere Katoder der..... Bli snar bilder! =) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Gleder meg til jeg får se modden din, Canabis :-) Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Gleder meg til jeg får se modden din, Canabis :-) nice Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 ja kanskje du inspirer meg til å gjøre d samme? :D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå