Footy Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg liker hettegensere, nei jeg elsker hettegensere.... Mange bruker hettegensere for tiden og bruker hetta som dekorasjon, altså de bruker den ikke, jeg digger å bruke hetta, men..... Min erfaring er at de lager hetta alt for liten, jeg er ikke spesielt stor i hodet, men når jeg går igjennom skapet og tar på meg genserene så når hetta så vidt over panneluggen... Jeg skulle gjerne hatt noen hettegensere med større hette, en man nesten kan gjemme seg i.. noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Army shop har store hetter. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Takk for svar, dro innom Army Shop i dag, i Oslo. De hadde et veldig lite utvalg av hettegensere og de var ikke noe større enn vanlig dessverre Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har en hettegenser med gankse stor hette, den kjøpte jeg på JC for et par år siden, men vet ikke om de har slike hettegensere der enda. Lenke til kommentar
floww Skrevet 21. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2008 er enig med deg der jeg liker at hetta skal være litt stor, men de fleste er for små. løsningen min: jeg bare kjøper dem i større størrelser. feks. jeg bruker M men kjøper i L for å få større hette er ikkno stress uansett at den er litt større siden det bare er hettegenser Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Det er alltid store hettegensere på sånne surf/snowboardmerker. Har en Billabong genser, den hetta er like stor som de boxe folka bruker når det går inn i ringen jo Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Det er alltid store hettegensere på sånne surf/snowboardmerker. Har en Billabong genser, den hetta er like stor som de boxe folka bruker når det går inn i ringen jo Samme som min Sweet genser, hetta er drit stooor :O Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 da prøver vi oss på Billabong. Noen tips for salgsteder i Oslo området? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg kjøpte en brun hettegenser på HM en gang, den hetta var så sinnsykt svær at når jeg tok den over hodet kom den fint under haka. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 da prøver vi oss på Billabong. Noen tips for salgsteder i Oslo området? Viss det er Swag, Urban eller noe sånt der så får du lett tak i det. Og det eri kke bare Billabong som har store hetter. Men Billabong er jo relativt ganske dyrt, så jeg har bare 1 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Ja, dette har jeg stusset på veldig lenge.. Men det er ikkeno nytt fenomen.. "Pyntehette" har eksistert lenge.. Jeg har i tillegg stort hode . Til syvende og sist er det nok "moteskaperne" sin skyld.. Mange vil ha hette men få våger å bruke den til det den er ment å brukes til.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg liker ikke hettegensere så godt lengre, bruker sjelden hettegensere også. Men jeg så at Gant har fått inn noen fine, så kanskje går jeg til anskaffelse av noen når det nærmer seg litt lysere tider. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 De fleste Skate/Snow merkene her i US har store hetter. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Peak Performance burde ha store hetter, det ser slik ut. Ellers har nok Flava en del hettegensere med store (stygge) hetter. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Ellers har nok Flava en del hettegensere med store (stygge) hetter. Da får man jo med et sprakende stygt motiv over hele genseren i tillegg. Win-win. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg har en genser fra carlings med sånn ganske stor hette, den er også jævli "tung" så den sitter veldig bra på hue. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Peak Performance burde ha store hetter, det ser slik ut. Ellers har nok Flava en del hettegensere med store (stygge) hetter. Den Peak genseren jeg har har ikke akkurat så veldig stor hette. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Da får man jo med et sprakende stygt motiv over hele genseren i tillegg. Win-win. Selvfølgelig. Helst prikkete, sort og hvitt med et EKTE TØFT GANGSTERMØNSTER!!!!! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Skolegenseren våres har gigantisk hette. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Peak Performance burde ha store hetter, det ser slik ut. Ellers har nok Flava en del hettegensere med store (stygge) hetter. Må bare si at Flava er så teit.. Det er bare sånn yoyo 50 Cent, gangsta boy greie Tror ikke Flava er så utrolig populært lengre. Men det er sikkert store hetter på de genserne ja. Endret 27. januar 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå