acewolf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har akkurat kjøpt meg Canon EOS 350D. Ønsker kritikk på dette bildet da jeg akkurat har begynt med fotografering. Be gentle =) Bildet TRYKK HER Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ganske så bra bilde. Hadde du fått med hele høyre øre så hadde d vært et meget vellkomponert og harmonisk bilde i mine øyne. Fokusen er sånn tålelig bra. Katta var jo utrolig søt da! 6/10 Eirik Lenke til kommentar
acewolf Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Hmm det syntes jeg da var jeg grei nok første kommentar Takker.. Enig med høyre øre da, det var litt dumt Lenke til kommentar
ch0zen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 utrolig bra det der alså liker veldig godt komposisjonen din 8/10 Lenke til kommentar
acewolf Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Hei =) Takk for det. Som sagt jeg er ny i denne verden. Har lært litt av min far da han er fotograf. Komposisjonen min var bra sa du? Hva betyr det da Hehe *flau* som sagt er ny i denne verden, men er åpen for å lære. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå