loathsome Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hei, Noen som vet om et aktivt og velbrukt forum for oss som lager musikk? (Og da tenker jeg ikke på den type aktivitet vi finner på vårt underforum:)) Takk for svar. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det har vært aktivitet i ti tråder i løpet av det siste døgnet (ikke medregnet denne tråden) i dette underforumet, noe som ikke er så altfor verst. Underforumet har også 1749 tråder, et veldig respektabelt antall. Med tiden kan dette bli enda mer aktivt og bedre for brukerne, men det forutsetter jo også at man gir litt av seg selv. Jeg vet ikke om du har bidratt veldig mye her (ettersom jeg dessverre ikke befinner meg så ofte akkurat her), men jeg vil komme med et sitat som sikkert passer mange når det gjelder denne problemstillingen: Vil du forandre verden? Start med deg selv. Med andre ord, hvis du bidrar mye, kan andre også la seg rive med Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Jaja, jeg vet det Jeg var mer på utkikk etter et stort, internasjonalt forum som allerede er aktivt. Jeg bidrar med det jeg kan her, som oftest. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 http://homerecording.com/bbs/ Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Der ja, woah - sinnsykt med aktivitet der også. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jepp! Var veldig aktiv der tidligere, men har blitt lite tid til musikk i det siste. Håper jeg kommer sterkt tilbake om en liten stund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå