EinarEriksen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Sony Ericsson har lekket et Powerpoint-dokument som avslører de kommende lanseringsdatoene. Les mer Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva slags telefon er på bildet? Fanart eller en kommende telefon? Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva slags telefon er på bildet? Fanart eller en kommende telefon? Jeg vil tro det er etterfølgeren til P990, den de kaller P5. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Oi, ser spennende ut Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Var på selskapsreise nå og fikk testet ut en ny Cybershot modell (det stod i alle fall Cybershot på linsedekselet), men fikk ikke lov å ta bilde da denne skulle lanseres på 3GSM. Telefonen var i alle fall på størrelse med K530i, hadde gummibeslag og var støv og fuktsikker (ikke støtsikker). Hadde 3,2MP kamera med Xenon Blitz, og en linse i front til 3G (gjetter jeg selv). Fikk ikke mer info og heller ikke noen svar på spørsmål. Jeg likte i alle fall veldig godt utseende og tastene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg