TDZGamer Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da har jeg rundet level 10 i adventure og craft og er klar for å joine en guild. Jeg føler ikke for å plundre med småtterier eller slite med å bygge noe fra skrætch i vanguard ... så - som tittelen sier - jeg leter etter en guild hvor det er folk online hele tiden. Gidder ikke noe annet en norsk og engelsk heller. Fy søren så kresen jeg er blitt da Lenke til kommentar
Kelian Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hei hei Jeg har spillet og spillte det en stund før jeg stoppa pga. av det var så "dødt" der, det var ikke så mange spillere. har det bedra seg? Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 hei hei Jeg har spillet og spillte det en stund før jeg stoppa pga. av det var så "dødt" der, det var ikke så mange spillere. har det bedra seg? Vet ikke om det har bedret seg fordi jeg har ikke noe å sammenligne med. Jeg var med i Beta i ca 1 time før det ble opplagt at min gamle PC (gamelt FX kort) ikke ville takle spillet så jeg er helt ny. Mini anmeldelse så langt (Server: Halgar): Det er nesten alltid aktivitet i Region chat på Halgar serveren. Den står i Amsterdam og jeg observerer i gjennomsnitt ca 150ms ping. Mitt 8800GTX drar rundt 50fps med absolutt alle detaljer på max utenom AA som jeg har på x4. Det kan være litt trøblete å få target med musen, men når spillet først funker så flyter det og det er lett å spille. Craft systemet er et fullverdig og greit puslespill i spillet, men du blir avhengig av råvarer som må skaffes ved jakting så du må nok ut å svinge sverdet like mye som du crafter dersom du skal lage utstyr til deg selv. I tillegg er du tvunget til spesialisering så du må ha minst 3 crafters for å være nogenlunde selvhjulpen. Craft er med andre ord en sekundær funksjon. Diplomacy er et artig strategispill i spillet. Jeg har ikke jobbet så mye med det, men det virker gjennomtenkt og balansert. Også her vil du bli avhengig av å lære diplomatiske triks som du må ut å slakte monstre for i noen tilfeller. Det er forøvrig plagsomt med bugs. Spillet kræsjer et par ganger hver kveld, ofte henger det i flere sekunder og det har vært mye nedetid denne uken. Det er faktisk ikke sikkert jeg fortsetter etter mine 30 dager er brukt opp. Jeg får ikke andre venner til å bli med på grunn av mangel på et skikkelig "rvr" system, noe jeg også begynner å savne allerede. Totalvurdering: Bra potensiale Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 ... et skikkelig "rvr" system ... PvP (Player versus Player) er vel det generelle begrepet for spiller mot spiller i MMO spill. RvR står for Realm versus Realm og er et begrep jeg har fra spillet Dark Age of Camelot (DAoC). I det spillet må man for hver server man logger seg på velge ett av tre realms. Det er flere sett med designerte rvr soner i spillet hvor man grupperer seg med medlemmer av samme realm og drar ut i kamp grupper og sloss mot fienden for ære, prestisje, gull og spesielle evner. Jeg har prøvd alle store titler og DAoC setter standarden i denne type spill. Det finnes ingen andre som kan produsere så bra stemning samt et utrolig underholdende system for MMO krig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå