Darkshade Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Heisann Nå har jeg brukt en halvtime og satt opp en symfoni lignende låt. Hadde vært greit om dere kunne gitt tilbakemeldinger på den. Tror den er "litt" repeterende Den heter Symphony i spillelisten på http://www.myspace.com/darkshadeproductions Bare gi link til dine låter når du gir tilbakemelding så skal jeg gi til deg. Endret 18. januar 2008 av Darkshade Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Syntes den var fin jeg, ogsa har du kule forandringer. Litt trist sang.. Du burde kanskje prove a fa det til a hxres litt mer realistisk ut, men temaet og sann er bra og emosjonelt syntes jeg. Prov a bruk reverb litt mer.. Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Takker for tilbakemeldingen Har gjort litt små forandringer et par plasser nå, så ble den også ca 1min lengre. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fin musikk, men litt sånn RuneScape aktig(vis du har spilt RuneScape da). Gi tilbake melding på min vis du er greiden er lagt ut på youtube men den ligger også på tråden min. Lenke til kommentar
Darkshade Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Takker. Nei, jeg har ikke spilt runescape :/ Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dynamisk sett kan du bygge opp enda mer, starte enda roligere, kanskje bare med et soloinstrument? Men det som er mest tydelig er at du trenger å sett deg inn i harmonilære. Akkordprogresjonene dine skaper dessverre lite spenning. Musikken er litt for mye preget av at du jobber med keyboard. Håper å høre mer fra deg. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 For mye på repeat. Sett heller sammen alle kuttene til en låt og høst mer kred sådan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå