Pentimuml Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg har nettop satt to identiske hd 3850 kort i crossfire (x16+x4). Når jeg spiller spill, virker det som det er noe galt med skjermminnet på ett av kortene. Fpsen er god når det ikke er mye på skjermen, men så fort det begynner å skje ting som tar opp skjermminne, dropper fpsen til et totalt uutholdelig nivå. Dette gjør det faktisk værre enn med ett kort alene, derfor lurte jeg på om det kanskje var noe som ikke stemte med minnet på ett av kortene Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg har nettop satt to identiske hd 3850 kort i crossfire (x16+x4). Når jeg spiller spill, virker det som det er noe galt med skjermminnet på ett av kortene. Fpsen er god når det ikke er mye på skjermen, men så fort det begynner å skje ting som tar opp skjermminne, dropper fpsen til et totalt uutholdelig nivå. Dette gjør det faktisk værre enn med ett kort alene, derfor lurte jeg på om det kanskje var noe som ikke stemte med minnet på ett av kortene Kunne vært en ide å fortelle hvilket spill det er snakk om, oh hvilke drivere du bruker Det er ikke alle spill som støtter Crossfire og SLI no særlig iverfall ikke uten patch (viss det finns) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tipper du har det på P35 hovedkort siden det er 16x+4x? Det er ikke noe gunstig om det i det hele tatt er crossfire-støttet. edit: så du hadde MSI P965 NEO-F V2. Det er nok hovedkortet som kunne trengt å byttes. Et overkommelig X38-kort hadde nok rettet opp problemene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå