Tirilhjelm Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vi er fire jenter som skal ut å reise sommeren 08 og lurer på hvor vi skal. Hadde egentlig tenkt til Magaluf, men har hørt at det er "nye" Sunny Beach med mye skandinavere og er lite lysten på det. Vurderer Chania, Hersonissos eller Rhodos. Vil en plass der det ikke er så dyrt, mye uteliv men ikke for mye, fin strand er også viktig. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Alanya, Tyrkia Anbefales på det sterkeste. Vi er en guttegjeng som skal ditt nå til sommeren, og jeg var der ifjor. Var helt prima. Sol, varme og bra uteliv hvis man ønsker det. Og ikke så altfor høy pris. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vi er fire jenter som skal ut å reise sommeren 08 og lurer på hvor vi skal. Hadde egentlig tenkt til Magaluf, men har hørt at det er "nye" Sunny Beach med mye skandinavere og er lite lysten på det. Vurderer Chania, Hersonissos eller Rhodos. Vil en plass der det ikke er så dyrt, mye uteliv men ikke for mye, fin strand er også viktig. Tror Chania passer til alt du beskriver der. Er ikke et utpreget partysted, men hvis du vil feste så tror jeg du får nok av det der også, og fremdeles ha en god mulighet til å slippe unna all festingen hvis du blir lei. Det er litt vanskeligere på steder som Sunny Beach, etc. Lenke til kommentar
Tirilhjelm Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Har veldig lyst til Chania ja, men har hørt at prisene er nesten som i Norge, stemmer det? Takk for svar. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei, prisene er langt fra som i Norge. Det er ikke like billig som i f.eks Bulgaria, men jeg tror det er verdt det hvis du ikke skal på grøftefylla i 14 dager. Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg vil anbefale Alanya eller Marmaris... Var i Alanya for 4 år siden... Fin strand og mye shopping-muligheter! Marmaris..var der i høst (07)... Et hot ferieparadis for ungdom! Massevis av Disco/ Party steder! Veldig vakkert å se Marmaris i mørket, se alle regnbuens farger blinke over hele byen! Min førsteprioritet er TYRKIA!! Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) IOS Veldig fint. Kan ha det rolig også der, selv om det er mye festing. Har vært der med Apollo. ps; sjekk ut ios party island (goggle it) Endret 25. januar 2008 av Akvarius Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg synes å huske dinside hadde en fin artikkel om steder de IKKE vil tilbake, f.eks sunny beach, den kan jo være verdt å lese. Kanskje søke litt rundt i andre aviser og sånn også for å finne ut hvor man ikke skal reise og bli voldtatt (ikke like stort problem for meg som nå "voksen gutt"). Noen sa agia napa, noe jeg kan anbefale. Men der er det også blitt temmelig dyrt. Enda ikke norske priser, men det er ikke akkurat økonomireise. Fire jenter, jeg får jo nesten lyst til å bli med Håper dere finner ut av det og får en fin tur. Lykke til! Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Reis til Alanya, Tyrkia Kjenner flere som har vært der, de sier det er helt topp. Jeg og en guttegjeng skal ned dit til sommern også. Lenke til kommentar
hean Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor ikke sjekke ut restplass og la skjebnen (og prisen) bestemme... det er jo litt moro! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Portugal? Slipper det værste tursitmaset Endret 27. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Tirilhjelm Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Har noen besøkt karpathos? Er det å anbefale? Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Alanya, Tyrkia Anbefales på det sterkeste. Vi er en guttegjeng som skal ditt nå til sommeren, og jeg var der ifjor. Var helt prima.Sol, varme og bra uteliv hvis man ønsker det. Og ikke så altfor høy pris. Reis til Alanya, Tyrkia Kjenner flere som har vært der, de sier det er helt topp. Jeg og en guttegjeng skal ned dit til sommern også. Når reiser dere? Vi er 8 som skal ned 12. juni - 2. juli... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå