Anders Moen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Noen som vet åssen jeg kan gjøre dette? Tror jeg klarte å slette meg selv som bruker på et forum jeg er medlem i når jeg dreiv å oppdaterte profilen min der...når jeg logger inn, får jeg galt passord og når jeg trykker på glemt passord så får jeg beskjed om at brukeren er deaktivert - men jeg var jo pålogget for 1 minutt siden...derfor tror jeg at jeg sletta meg selv eller noe Noen som vet? Altså grunnen til å se medlemslista er jo for å se om jeg står der... Edit: Ok...jeg er iallfall ikke sletta, er bare det at jeg antakeligvis klarte å skifte passord...men jeg fikk bare beskjed om at jeg måtte skrive inn nåværende passord, det gjorde jeg...og at jeg ikke trengte å skrive inn noe på de 2 passord-feltene under - kommer det et slags "default" passord da? Isåfall, noen som vet hva det er? Dette er beskjeden jeg får på glemt passord, med riktig brukernavn og epost: "Beklager, men handlingen kan ikke gjennomføres da kontoen din er deaktivert. Kontakt administratoren av forumet for mer informasjon." Endret 18. januar 2008 av Anders Moen Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Passordet ligger enveis kryptert i forumets database. De som har tilgang kan gå inn der og endre passordet/andre instillinger som gjør at du er deaktivert som bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå