theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Var vel et sted mellom 15 og 16år ca. Ble ikke shitface'd. Da du var hos meg, derimot =D Jeg var vel 16-ish. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Første gangen jeg var kanon var jeg vel 16. Thunderstruck på gitar har aldri hørtes så bra ut i mine ører! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg drikker faktisk et glass øl nå men har aldri vært full Er 13. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Et par måneder etter at jeg fylte 14... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Noen måneder før jeg ble 15.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 14-15. Deromkring. Husker ikke. Det er så lenge sida. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Drakk meg full første gang da jeg var 15 (sommeren før jeg startet i 10. klasse). Drakk sprit sammen med to venninner i en skog med MASSE mygg. Siden den ene venninna ikke likte sprit drakk hun nesten ingenting og hun andre drakk litt (hun var vell maks brisen). Jeg for min del drakk rimelig mye (tålte ikke så mye da) og ble helt jævlig full, datt ned en bakke når jeg skulle pisse og måtte hjelpes opp og lå ellers bare på bakken i 5 timer mens jeg spydde (eneste gang jeg spydd når jeg har drukket). Det var jævlig mye mygg i skogen og siden jeg var så full kjente jeg ikke at de stakk meg, fikk vell ca 250 myggstikk tilsammen, 150 av dem på ryggen (så helt forjævlig ut). Syklet hjem på morgenkvisten fortsatt full og greide å sovne av rett at med politistasjonen av alle plasser. Ble heldigvis vekt raskt (tror jeg) av en random kar. Satan hvor fette fyllesyk jeg var den dagen, verste av alt var at jeg måtte vaske alle badene, noe jeg brukte 5 timer på (tar vanligvis 40 minutter) siden jeg sovnet av hele tiden. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Fælt så unge folk virkelig er når de drikker seg fulle for første gang.. Og jeg som har holdt meg edru i snart 21 år.. Endret 25. juli 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sommerferien før 8. klasse. Første røyken ble og sugd ned den sommeren. Hardt oppvekstmiljø på sørvestlandet.. Hardt.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fælt så unge folk virkelig er når de drikker seg fulle for første gang.. Og jeg som har holdt meg edru 21 år.. Jaja... Du visste vel ikek bedre. Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Sent mai i år hvis jeg ikke husker feil.. Var noe dårlig hjemmebrent med i spillet, og etter et par shots med dette ble det ganske mye spying.. Var ganske dårlig neste dag, og våkner opp med rundt 50-60 myggstikk på hver fot og oppover leggen.. Lurer fortsatt på dette siden jeg hadde på meg buske og sko Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hehe, stresser ikke akkurat Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vi ble jo harde, det ble vi. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Var 14 år første gang jeg ble ordentlig drita, etter 8 pils og litt hjemmebrent. Drakk med noen 19-åringer jeg kjenner, så da var det ut på byen etterpå hvor jeg prøvde å komme inn på utested og greier.. Husker ikke detaljer, men vet at jeg ikke kom inn pga. at jeg ikke hadde fått vite kortkoden på leg'en jeg lånte. Men første gangen jeg ble brisen/"godfull" var vel da jeg var 13. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 I 7. eller 8. klasse. Muligens før. Aner ikke hvor gammel man er i de årene. Uansett, jeg og 2 kompiser hadde bestemt oss for å raide barskapet til moren til han vi var hos. Dette resulterte da i at vi våknet klokken 6 om morgenen på plenen til naboen. Good times... Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 15 år på et bryllup til en kusine av meg. min eldre fetter hadde tydeligvis fått i oppdrag av mine foreldre å skjenke meg såkalt "drita" i de mer eller mindre kontrollerte omgivelsene som anledningen åpnet for. for hver shot var det derfor påkrevet å drikke ett glass vann. det var en ustyrtelig morsom kveld. endte opp i en taxi helt kake sammen med mine minst like berusede foreldre tidlig på morgenen. våknet opp dagen etter med en følelse av å ha sovet på en fløyelsseng i en uke. tidenes mest behagelige dagen derpå. en totalt fucking ubetinget suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå