paa99 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det var i 8. trur eg. Ei fest på ei liten privat strand. Det var ikkje fjortisfylla sjølv om eg var i den alderen. Det var også utruleg hyggeleg og eg minnest kor gøy eg tykkjast det var. Gode minner. Jeg tror heller ikke at jeg var like fjortiss på fylla som de fjortissene jeg ser nå, men jeg var nok det og det tror jeg gjelder for de fleste. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Det var i 8. trur eg. Ei fest på ei liten privat strand. Det var ikkje fjortisfylla sjølv om eg var i den alderen. Det var også utruleg hyggeleg og eg minnest kor gøy eg tykkjast det var. Gode minner. Jeg tror heller ikke at jeg var like fjortiss på fylla som de fjortissene jeg ser nå, men jeg var nok det og det tror jeg gjelder for de fleste. Men eg er nærmare. Det var ikkje like lenge sia for meg som det er for deg. Kvifor står han her under "Familie og barn"? Endret 23. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 hmm, tar tilbake det jeg sa om at jeg ikke forstod hvordan noen kunne drikke så mye at de glemmer. nye erfaringer: been there done that :wallbash: 4 middagsglass ren tequaila gikk rett vest... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 første gang var vel i 9. klasse. Var 13 år da. gikk en stund til neste gang da men. Var på en fest hos noen venner av fettern min, som er et år eldre. Var vel ikke før 10. klasse, altså når jeg var 14/15 at jeg begynte å drikke med mine gjevnalderige kompiser. Skal nevnes at jeg tok det rolig de første gangene, drakk vel kanskje ikke mer en 2-3 pils og et par cider, riktignok er jeg liten men ble ikke full av det. Første gang jeg drakk meg sørpe dritings var i 10 klasse, da jeg fikk fatt i litt jaeger, da gikk det i masse øl og jager og jeg hadde mine fyllestunts, som venner fortsatt erter meg for var gøy da Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg var 17 år og på jobbfest sammen med kjæresten. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg gikk i tiende tror jeg. Stjal brennvin fra barskapet eller fikk en eldre til å kjøpe. Det var bare uskyldig drikking. Drakk oss ikke møkkings å hang i byen.. (mange av vennene mine gjorde det, men aldri jeg!). Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Aldri rørt alkohol, har heller ingen planer om det. Blir nitten i august. Riktignok har jeg aldri vært på fest (), men tror ikke det hadde gjort meg mer tilbøyelig. Har hatt flere sjanser, men viljen er ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Aah, minnene strømmer tilbake. Det var en herlig tid! Alle spritflaskene i kompisens barskap, eh - foreldrenes barskap, tipper jeg nå ligger på 90% vann og 10% sprit Første gangen var vel natt til første mai, det året jeg fylte 16. Fikk en del alkohol av venner som hadde vært ute før. Ble nostalgisk nå. Lenke til kommentar
alkoeinar Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 var vel 16 trur jeg, men siden så har det bare blitt mer å mer:) Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Min alco karriere startet en gang da jeg var en 14-15 år. Drakk alt for mye og ble meget så dårlig. Aftenen avsluttet med at jeg sluknet på et busstop. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Første gangen var jeg 14 og var med to venninner. Det var fjortisfyll! Men jeg ble ikke DRITA før jeg ble 15. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Tro det må være 17 til meg. Og for å tipse litt; hold dere unna en drikk som heter Raki fra Tyrkia, den blander du med vann og deretter smaker som vann også blir man borte..... Lenke til kommentar
knegg Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 17 år. Var 16. Mai og drakk sprit for fyste gång var ein grei studie kompis eg sporte om å få smaka, var 60% men det viste ikkje eg. glugg glugg glugg(slå seg på bryste) glugg glugg glugg. Og der låg eg på asfalten Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 14 år. Kom hjem drita og Mor begynte bare å le. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er 16 og har fortsatt til gode å være drita Lenke til kommentar
Raba Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg var 15 første gang jeg drakk med full. Mine tre første fester skal ikke omtales. *Skam* Kan si så mye som at jeg ikke var klar over at jeg tåler SÅ utrolig lite som det jeg faktisk gjør. Endret 23. mars 2008 av Raba Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 13 år, på ferie i hellas, møtte 4 norske jenter på 18-19 som syntes det var såå morsomt å sjenke meg :!: 2 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Aldri rørt alkohol, har heller ingen planer om det. Blir nitten i august.Riktignok har jeg aldri vært på fest (), men tror ikke det hadde gjort meg mer tilbøyelig. Har hatt flere sjanser, men viljen er ikke-eksisterende. Da er vi to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå