Rayleigh Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 14 år, Ammerud i Oslo. Det var nesten dumt at jeg ble så hinsides, jeg kunne nok ha tatt en fin plass i lengde-spying hos Guinnes Records. Lenke til kommentar
Weedisgoodshit Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg og en kompis gikk i 6 klasse. Vi hadde stjelt en flaske Jameson av fattern. Vi stakk først tunga oppi og brakk oss, men så unge og dumme som vi var, så fikk vi ned en halv flaske.... haha, da ble ikke mora nå glad. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg ventet til jeg ble myndig:) 18 år på en lame fest... spydde 2 ganger. Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) . Endret 11. april 2012 av terje k. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 8 klasse, første festen på ungdommskolen. la meg si det kort... kake, vodka, brannskluknings apparat, kebab sjappe som måtte ha sanitær vask, politi, lang diskusjon med politi og foreldre....angrer! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Du har ikke kjent anger ennå, i en alder av 16 år. Du angrer den dagen du uforberedt våkner opp med et beist over fanget og ser bildene etterpå. 3 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg ventet til jeg var 18, av prinsippfasthet. Hadde smakt alkohol tidligere selvsagt, men aldri vært full. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Du har ikke kjent anger ennå, i en alder av 16 år. Du angrer den dagen du uforberedt våkner opp med et beist over fanget og ser bildene etterpå. Eller våkner på glattcella. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Det er mulig, men det har ikke jeg opplevd ennå. Jeg er nesten tørrlagt. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Jeg har det. Og som deg så er jeg også tørrlagt. Lenke til kommentar
apelsin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 jeg var 11 første gangen, stjal en vodka av pappa Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg var i bryllupet til en av mine onkler som 10-åring,da stjal jeg og søskenbarnet mitt på samme alder noe sprit fra baren,husker enda hvor kvalm,dårlig,og elendig jeg følte meg dagen etterpå. Neste gang på skikkelig fyll var jeg vel 14,eller 15. Men har ikke vært på en skikkelig snurr siden 2008,gidder rett og slett ikke å drikke meg drita lengre,er ikke noe moro(mye artig man kan ha det med fulle folk,drikker faktisk lettøl når jeg er ute på byen nå,men slenger gjerne innpå ett par IPA på vors). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå