anubiz Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg var 15 første gang jeg drakk meg full, og ble ikke dårlig dagen derpå engang ^^ Etter det har jeg vært ordentlig full fire ganger, og noen ganger jeg har drukket uten å bli full. Nå er jeg 16 Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Var nok 15. Kongen av verden fram til 9. shoten. Holdt du ut SÅ lenge? Er forsåvidt jente og har ikke terskel en gang kan man si... 3 shots og et glass med halvt vodka/sprite.. Alt kom opp igjen.. sykt fint. Men ja, 15 her og Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) 18! Første gangen jeg ble full var på 6 øl. Andre gang var fordi jeg styrta et kjøkkenglass med 96%. Ble fortalt at det var saft. FML. Endret 25. april 2011 av TMB 2 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 15 år Natt til 1 Mai med 6 øl, 35 cl vodka og 2-3 drinker(Vorset med noen venninner av min søster og en kompis, så vi fikk litt der også)... Kan vell si at det gikk litt fort etter hvert.. Endte selvfølgelig opp med å spy og ikke huske noen ting... Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Var vel 15 år. Rakk å styrte ned litt over en halv flaske Seamans Shot før det kom opp igjen Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) 16 mai 2004 eller noe. var da 16år, eller ble 16 måneden etter. Delte en høy flaske Hot n'sweet med en kompis.. Var awesome! 18! Første gangen jeg ble full var på 6 øl. Andre gang var fordi jeg styrta et kjøkkenglass med 96%. Ble fortalt at det var saft. FML. Ouch, hvordan gikk det? Jeg tok et vanlig shot med 80% en gang, og holdt å krepere... Endret 25. april 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Virker som mange debuterte som 15åringer, er rundt den alderen folk her i bygda debuterer med alkohol også, noen tidligere, men ikke så mange seinere. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Andre gang var fordi jeg styrta et kjøkkenglass med 96%. Ble fortalt at det var saft. FML. Når du først skal drikke heimbrent så er det jo faktisk bedre å ikke vite at det er det du drikker... Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Første gangen? Hmm, var 16 og på ferie i Gdansk, Polen. Festa på stranda, prøvde Sheridans og senere en del øl. Aldri vært fyllesjuk, å drikke for meg er ikke økonomisk riktig Nå drikker jeg nesten aldri, som regel bare vin til maten. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ouch, hvordan gikk det? Jeg tok et vanlig shot med 80% en gang, og holdt å krepere... Joda, husker jeg sa "det var jævla sterkt". Så ble alt svart, neste jeg husker er at jeg lå på dassen og spydde som en gris Når du først skal drikke heimbrent så er det jo faktisk bedre å ikke vite at det er det du drikker... True, hadde aldri smakt på det engang om jeg hadde visst det var hjemmebrent Ihvertfall ikke uten å blande det ut, lol. Lenke til kommentar
Stereotypisk bergenser Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tror jeg var 15. Hadde sagt til min mor at jeg skulle se film med noen venner hos en kamerat. Kom hjem morgenen etter med lave øyne, stank av fyll, jord i øret og en historie fabrikert på mesterlig vis i hodet til en reflektert og verdensvant tenåring. 1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg var 16 år og det var i bryllupet til min bror, det ble veldig vellykket. Den beste måten å drikke skikkelig for første gang er uten tvil i voksent selskap. Lenke til kommentar
musglow Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 For ikke så lenge siden. Rett før jula. Er 14 år og jente. Når jeg var på veg hjem, så spydde jeg og la meg oppi spyet. Sovna 2-3 ganger også. Men deilig var det 1 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 jeg var 13 år og bøttet nedpå en halvflaske med noe sprit som luktet som gran i løpet av en halvtime. I dag er jeg avholds. Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 13år, på hjembrent blandet med saft. Skulle sove i telt hos en venninne, nabogutten (samme alder) var hjemme alene, han og noen kompiser av han skulle sove i telt også så vi gikk bort dit og de sjenket meg ganske drita. Endte med at venninna mi ble redd og sladret til mora si slik at foreldrene mine kom å henta meg.. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Var 14-15 år, på en bankett etter et sportsarrangement. Folk var veldig gavmilde og kom med konstant påfyll av øl og det som verre (eller bedre) er. Merka ikke så mye i starten siden jeg satt og spiste, men plutselig måtte jeg på do, og det innebar å reise seg. Plutselig var ikke gulvet rett lenger... Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 18. Hyttefest på venner Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Da jeg var to år! Pappa skulle bare sjekke maten eller noe sånt, så sippet jeg til meg litt av ølen som stod på bordet. Endte med at jeg danset foran TV mens jeg imiterte de på nyhetene, og sovna 1 Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg var vel 14! Alene hjemme hos en kompis som fylte 15 den dagen og et altfor fristende barskap resulterte i noen shots fra alle flaskene, rart det ikke kom opp igjen igrunn Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 18. Hyttefest på venner Hvordan reagerte vennene dine på at du hadde hyttefest på dem? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå